ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی برخی محصولاتی که به CES 2016 می برد را معرفی کرد

امروز شرکت LG پیش از آغاز CES 2016 تصمیم به معرفی چند محصول جدید گرفت؛ محصولاتی که البته کاربران می توانند آنها را در CES مشاهده کرده و اطلاعات تکمیلی را در موردشان به دست ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

امروز شرکت LG پیش از آغاز CES 2016 تصمیم به معرفی چند محصول جدید گرفت؛ محصولاتی که البته کاربران می توانند آنها را در CES مشاهده کرده و اطلاعات تکمیلی را در موردشان به دست آورند.

این دستگاه ها شامل چند مانیتور حرفه ای و گیمینگ و البته یک اولترابوک ۱۵.۶ اینچی بسیار سبک می شوند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت ال جی مانیتوری را برای گیمینگ و سایر اقدامات حرفه ای تدارک دیده که از ابعاد ۳۴ اینچ بهره برده و نسبت تصویر آن ۲۱:۹ است. این مانیتور که با شماره مدل 34UC98 شناخته می شود از پورت تاندربولت ۲ نیز پشتیبانی به عمل آورده و رزولوشنی برابر با ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را در برابر دیدگان کاربر قرار می دهد. همچنین در این مانیتور از پنل IPS بهبود یافته و پیشرفته استفاده شده که می تواند نیازهای کاربران حرفه ای را پاسخگو باشد.

اما مانیتوری با شماره مدل 34UC88، نمایشگر دیگری است که باز هم از نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره برده و رزولوشن QHD را برای کاربر به ارمغان می آورد. ال جی همچنین مانیتوری دیگر با شماره مدل 27UD68 را معرفی نموده که صرفا مخصوص گیمینگ توسعه یافته و از تکنولوژی AMD FreeSync نیز پشتیبانی به عمل می آورد تا به هیچ عنوان هنگام بازی کردن با مشکلاتی نظیر دیدن فریم های درهم مواجه نشوید.

این شرکت همچنین دو مانیتور با نمایشگر 4K معرفی نموده که از پورت USB-C هم برخوردار هستند.

LG_Monitors_GRAM-640x232

اما شاید جالب ترین دستگاهی که امروز از سوی ال جی معرفی شد، PC Gram باشد. لپ تاپی بسیار نازک و سبک که در دسته اولترابوک ها جای گرفته و نمایشگری ۱۵.۶ اینچی دارد. نکته جالب تر اینکه با توجه به اندازه نمایشگر، وزن دستگاه صرفا ۹۸۰ گرم است که آن را در این سایز، تبدیل به سبک ترین اولترابوک توسعه یافته تا کنون می کند.

PC Gram از ال جی با نسل ششم پردازنده های اینتل موسوم به اسکای لیک همراه گشته و با ویندوز ۱۰، پس از نمایشگاه CES به دست کاربران خواهد رسید.

در حال حاضر ال جی صرفا همین اطلاعات جزیی را در مورد لپ تاپ و مانیتورهای جدیدش عنوان نموده و برای دستیابی به مشخصات و تصاویر کامل تر، باید تا چند هفته دیگر و آغاز CES ۲۰۱۶ منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    بی صبرانه منتظر ces امسال هستم امیدوارم دیجیاتو پوشش حسابی داشته باشه متاسفانه سالهای قبل سایتای فارسی زبان
    60 درصد اخبار ces جا مینداختند !!
    اون دو مانتور 4k و 27UD68 منو کنج کاو کرده

  • Saafa
    Saafa | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    لپتاپش خیلی خوشگله!
    فعلا همینو میشه گفت :))

مطالب پیشنهادی