ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جشنواره شب یلدای ایسوس؛ به مدت دو هفته هر روز ۱۰ نفر جایزه خواهند گرفت

تنها چند شب دیگر نوبت می رسد به طولانی ترین شب سال یعنی یلدا که برای ما ایرانی ها مفهوم ویژه ای دارد. به مناسبت فرا رسیدن همین موضوع شرکت های مختلف سعی می کنند ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۰

تنها چند شب دیگر نوبت می رسد به طولانی ترین شب سال یعنی یلدا که برای ما ایرانی ها مفهوم ویژه ای دارد. به مناسبت فرا رسیدن همین موضوع شرکت های مختلف سعی می کنند با ارائه ی تخفیف های ویژه این امکان را به کاربران بدهند تا اقدام به خرید محصولات مورد نیاز شان با شرایط بهتر و ایده آل تری نمایند.

ایسوس نیز یکی از همین کمپانی ها محسوب می شود که حالا جشنواره ای را راه انداخته و قرار است به قید قرعه جوایزی را نیز عرضه نماید. در ادامه ی مطلب می توانید بیانیه خبری که در همین راستا از جانب دفتر روابط عمومی شرکت مورد بحث در تهران برای دیجیاتو ارسال شده است را مطالعه کرده و از جزئیات جشنواره مذکور بیشتر و بهتر آگاه شوید.

ایسوس به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار IT  اقدام به برگزاری جشنواره فروش جدیدی با نام جشنواره فروش شب یلدا  نموده است. در این جشنواره روزانه 10 عدد تبلت ایسوس به قید قرعه به خریداران نوت بوک، کامپیوتر بدون کیس(AiO) و کامپیوتر های رومیزی ایسوس  تقدیم خواهد شد.

ایسوس به تازگی اعلام نموده است به مناسبت شب یلدا و بزرگداشت طولانی ترین شب سال و به پاس احترام به سنت ایرانی و خریداران ایسوس، اقدام به برگزاری جشنواره یلدا نموده است. کاربرانی که از تاریخی 26 آذر ماه لغایت 11 دی ماه اقدام به خرید نوت بوک، کامپیوتر بدون کیس(AiO) و کامپیوتر های رومیزی ایسوس نمایند می توانند با مراجعه به سایت ویژه جشنواره های ایسوس به آدرس www.asus-festival.com  و ثبت نام در این سایت در قرعه کشی روزانه 10 عدد تبلت ایسوس شرکت نمایند. در مجموع به 140 نفر از خریداران کامپیوتر های ایسوس یک عدد تبلت به قید قرعه اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است قرعه کشی به صورت روزانه و در این سایت انجام خواهد شد و کاربران می توانند با مراجعه به سایت این جشنواره اسامی برندگان را  به صورت روزانه مشاهده نمایند.

asus-yalda2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی