ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هفت روش برای استفاده راحت‌ تر و بهتر از ساعت هوشمند Gear S2

دستگاه‌ها و محصولات هوشمند و دیجیتال، قابلیت‌ های پیچیده و فراوانی دارند که برخی از آنها عموماً از چشم کاربران دور می‌مانند؛ قابلیت‌هایی که شاید در نگاه اول کوچک یا کم‌ اهمیت به نظر برسند، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۵

دستگاه‌ها و محصولات هوشمند و دیجیتال، قابلیت‌ های پیچیده و فراوانی دارند که برخی از آنها عموماً از چشم کاربران دور می‌مانند؛ قابلیت‌هایی که شاید در نگاه اول کوچک یا کم‌ اهمیت به نظر برسند، اما آشنایی با آن‌ ها کار با دستگاه را بسیار راحت‌ تر می‌ کند و کارایی اش را افزایش می‌ دهد.

ساعت هوشمند Gear S2 هم از این قاعده مستثنی نیست. لذا شرکت سامسونگ طی یک بیانیه خبری بر آن شده تا کاربران گجت یاد شده را با کارکردها و قابلیت های پنهان آن آشنا نماید که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

با دیجیاتو همراه باشید.

1- کارکرد سریعتر

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ های ساعت هوشمند Gear S2، کار کردن با صفحه چرخان و دکمه‌ های سمت راست این ساعت است که به شما امکان می‌دهد تا به‌ راحتی بین منوها حرکت کنید؛ حتی دیگر برای هر کاری نیاز به لمس تمام صفحه ساعت نیست. در کنار همه این‌ها، این قابلیت نیز وجود دارد که دکمه عقب‌گرد (Back) را تبدیل به میان‌بر کنید تا به راحتی و تنها با دو بار فشار دادن آن، بتوانید به صفحه مورد نظرتان از جمله اعلان‌ ها، پیام‌ ها، موسیقی، نقشه، تقویم و دیگر صفحات دسترسی پیدا کنید.

2- راهنمای Here Maps

اپلیکیشن Here Maps به‌ طور پیش‌ فرض روی ساعت Gear S2 وجود دارد. اما اگر می‌خواهید مسیر را لحظه به لحظه کنترل کنید و سر هر چهارراه، از ساعت خود راهنمایی بگیرید، تنها کافی است اپلیکیشن همراه Here Maps Navigator را نیز روی ساعت خود دانلود کنید. به این ترتیب، Gear S2، شما را در هر لحظه برای رسیدن به مقصد راهنمایی خواهد کرد. همچنین می‌ توانید از طریق سیستم فرمان صوتی S Voice مسیر را از ساعت خود سؤال کنید.

3- حالت ذخیره باتری

اگر شب قبل فراموش کرده‌اید ساعت خود را به شارژ بزنید و شارژر هم همراه‌ تان نیست، دنیا به آخر نرسیده است! با فشردن و نگه داشتن دکمه پایین (Home) یا کشیدن انگشت روی صفحه به سمت پایین و رفتن به منوی تنظیمات، می‌ توانید به راحتی حالت ذخیره باتری (Power Saving Mode) را روشن کنید. این حالت رنگ صفحه را سیاه‌ و‌ سفید، وای‌فای را قطع و فعالیت ساعت را محدود می‌ کند.

4- غیرفعال کردن روشن شدن خودکار صفحه

یکی از جذاب‌ ترین قابلیت‌های Gear S2، دقت و حساسیت ژیروسکوپ آن است که به محض اینکه دستتان را برای چک کردن ساعت بالا بیاورید، صفحه‌نمایش روشن می‌ شود. اما شاید هنگام ورزش کردن یا دویدن، این قابلیت اولین انتخاب شما نباشد و بخواهید به‌ جای آن، شارژ باتری بیشتری ذخیره کنید. بنابراین، برای غیرفعال کردن این حالت، کافی است به منوی تنظیمات بروید و سپس وارد بخش Device شوید و گزینه Wake-up Gesture را غیرفعال کنید.

5- حذف مزاحمت‌ ها

اگر در یک قرار کاری یا جلسه مهم هستید و نمی‌خواهید هیچ صدا، لرزش یا نوری، آرامش و تمرکز جلسه را بر هم‌ بزند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشتتان را روی صفحه به سمت پایین بکشید، از میانه گزینه‌ها، Do not Disturb را فعال کنید و باقی حواستان را متوجه جلسه‌ تان کنید.

6- امکان تعویض بند ساعت

بند ساعت‌ Gear S2 به راحتی قابل تعویض است. خصوصاً نسخه Gear S2 Classic این قابلیت را دارد تا مطابق سلیقه شما شخصی‌ سازی شود. شما می‌ توانید بند ساعت خود را با هر بند استاندارد 20‌ میلی‌ متری دیگری، جایگزین کنید و ساعتتان را مطابق سلیقه و نظر شخصی خود، به دست داشته باشید.

7- گزارش ضربان قلب

ساعت هوشمند Gear S2 به‌طور مداوم ضربان قلب شما را اندازه می‌ گیرد. اما زمان دریافت این گزارش سلامتی، فقط به خود شما بستگی دارد. اگر اهل این نیستید که به‌ طور مداوم از وضعیت سلامتی قلب خود باخبر شوید، می‌  توانید برای حفظ بیشتر شارژ باتری، گزینه on the spot را انتخاب کنید یا در بازه‌های مشخص زمانی در طول روز، از وضعیت سلامت خود آگاه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    گرونه

  • Kasra_shi
    Kasra_shi | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    اگه با آیفون مچ میشد میخریدم

  • mehrdad
    mehrdad | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    جالب بود.ممنون.نسخه کلاسیک گیر اس2 قشنگه

  • امیر
    امیر | ۲۵ آذر ۱۳۹۴

    خیلی عالیه کسی میدونه قیمتش تو ایران چقدره؟

    • وحید
      وحید | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

      نسخه اسپرتش حدود یک میلیون و کلاسیک یک و دویست تو بازار موجوده

مطالب پیشنهادی