ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و ویدئویی تازه از تلفن هوشمند One X9

اگر تصاویری که دیروز از تلفن هوشمند One X9 منتشر شد شما را راضی نکرده، بد نیست بدانید شرکت HTC همچون همیشه قادر نیست اسرار خودش را مخفی نگه دارد و امروز هم عکس هایی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اگر تصاویری که دیروز از تلفن هوشمند One X9 منتشر شد شما را راضی نکرده، بد نیست بدانید شرکت HTC همچون همیشه قادر نیست اسرار خودش را مخفی نگه دارد و امروز هم عکس هایی بسیار واضح از میان رده ی آتی اش به اینترنت راه یافته، که البته تصاویر مذکور اینبار همراه شده اند با ویدئوی که جزئیات محصول را به شکلی کامل به نمایش می گذارد.

ناگفته نماند مشخصه هایی که این دفعه نیز راجع به این اسمارت فون اعلام شده تائید کننده ی شایعات پیشین هستند و بر طبق آنها دستگاه مورد اشاره به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p مجهز گشته، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، از ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو SD برخوردار است و با ۲ یا ۳ گیگابایت رم به دست کاربران خواهد رسید.

از دیگر مشخصه های وان اکس ۹ می توان به چیپست MT6795T مدیاتک (دارای هشت هسته ی پردازشی Cortex-A53 با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز) و پردازنده ی گرافیکی G6200 محصول کمپانی PowerVR اشاره کرد.

در بخش پشتی این موبایل نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی دارای لرزشگیر اپتیکال جای گرفته که قادر است ویدئوهای 4K و تصاویر با فرمت خام به ثبت برساند و بخش جلویی هم از یک ماژول دوربین ۵ مگاپیکسلی و اسپیکرهای بوم ساوند میزبانی می کند.

در رابطه با تاریخ عرضه ی تلفن هوشمندی که در بالا به آن پرداختیم هنوز حرف خاصی به میان نیامده، اما برخی منابع حدس می زنند شرکت سازنده برای ارائه ی آن در کشور چین قیمتی در حدود ۳۰۸ دلار را در نظر گرفته باشد که در این صورت موبایل مذکور ارزان تر محصول پیشین HTC‌ یعنی وان A9 خواهد بود.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر و ویدئوهای تازه منتشر شده از One X9 را مشاهده کنید.

HTC-One-X9-1-1

HTC-One-X9-2-1

HTC-One-X9-3-1

HTC-One-X9-4-1

HTC-One-X9-5-1

HTC-One-X9-6-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    تنها مشکلی که شرکت HTC رو به سمت ورشکست شدن میکشونه اینه که تو ایران مرکز ارتباط با مشتریان نداره و داره به سمتی پیش میره که فقط مشتریان کم توقع چینی رو راضی نگه داره! با اون فیلمی که من دیدم فک نکنم این گوشی رو بشه پرچمدار معرفی کرد و این گوشی فقط و فقط نسخه دو سیمکارته A9 هست و بس. فعلا که دارم یه جایگزین برای برند اچ تی سی پیدا میکنم و یکی از گزینه های روی میزم قطعا سونیه و از چیزی که واقعا مطمئنم اینه که سامسونگ (لپ لپ) جزو گزینه هام نبوده و نخواهد بود.

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    خیلی از ظاهرو... one X9لذت نبردم

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    به احتمال زیاد جانشین HTC one M9زیباتر خواهد بود و صدالبته مطمئنن قدرتمندتر

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان واقعی و باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, آینده رو نمیشه پیش بینی کرد و هر اتفاقی امکان داره رخ بده! اماتا هم اکنون شرکت HTCبهترین کیفیت ساخت بدنه فلزی رو در قالب پرچمدار و تلفن همراه های رده بالاش ارائه کرده, در دست گرفتن یک تلفن همراه فلزی زیبا مانند حتی همین M9با مشکلات خیلی بدی که داره مخصوصا اسنپدراگون810 خیلی لذت بخش هس, در برنامه خرید من همه (فبلت)پرچمدارهای شرکت های تلفن همراه ساز موجود هس مواردی اصلی در برنامه خریدم همچوسامسونگ گلکسیS7 پلاس با اون قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی اش در میان تمام چیپست پردازنده هااکسینوس8890 و بهترین و بهینه ترین صفحه نمایششLEDاختصاصی سامسونگ(سوپرآمولد) و دوربین فوق پیشرفته ترشده و... و همین جانشین HTC M9که مطمئنن یک تلفن همراه زیبا وکارآمد و حرفه ای و قابل اتکاخواهد بود با کیفیت ساخت عالی, طرفدار برندی خاص و محصولی خاص نیستم وهر تلفن همراهی(فبلت)بهترین شد اون رو خریداری میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی