ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دسترسی به مقاله های فوری در فیسبوک برای کلیه کاربران اندروید فراهم شد

پس از گذشت هفت ماه از ارائه مقالات فوری در اپلیکیشن iOS فیسبوک، این قابلیت بالاخره امروز در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت. این مقالات که با سرعت بسیار بالایی بارگذاری می شوند، منابع خبری را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

پس از گذشت هفت ماه از ارائه مقالات فوری در اپلیکیشن iOS فیسبوک، این قابلیت بالاخره امروز در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت. این مقالات که با سرعت بسیار بالایی بارگذاری می شوند، منابع خبری را قادر می سازند تا اخبار خود را با سرعتی بیشتر و به طور مستقیم از محیط فیسبوک به گوش مخاطبین خود برسانند.

بین اشاره روی این مقالات و خواندن آنها هیچ تأخیری وجود ندارد، و با سرعتی بسیار بالا می توان آنها را در فید اخبار فیسبوک به اشتراک گذاشت، بنابراین از این قابلیت هم کاربران سود می برند و هم ناشرین اخبار. گفتنی است که مقالات فوری از ماه اکتبر تا به امروز، به صورت بتا در اپلیکیشن اندرویدی فیسبوک حضور داشته و در حال طی کردن دوره آزمایشی خود بودند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

تا این لحظه، بیش از 350 وبسایت و منبع خبری برای ارائه مقالات خود در فیسبوک ثبت نام کرده اند. پس از دنبال کردن منابع خبری مورد علاقه تان می توانید با مراجعه به نوار اعلان در iOS و اندروید، مقالات فوری را با آیکن رعد و برق به سرعت تشخیص دهید. این فرمت خبررسانی ناشرین را قادر می سازد تا با پیوست تصویر و صدا به مقالات، تجربه غنی تری از مطالعه اخبار را برای مخاطبین خود فراهم کنند.

برای تأمین هزینه ها، ناشران می توانند در مقالات خبری خود از تبلیغات استفاده کنند، یا اینکه انجام این کار را به فیسبوک سپرده و سود حاصله را میان خود تقسیم نمایند. با این فرمت خبررسانی، مطمئنا قدرت و تأثیرگذاری فیسبوک در فضای مجازی افزایش یافته و از رقبایش همچون گوگل و اپل در زمینه خبررسانی پیشی خواهد گرفت.

البته گوگل و اپل هم بیکار ننشسته اند. مالک نام تجاری اندروید در حال حاضر مشغول کار بر روی قابلیتی همچون مقالات فوری در فیسبوک است و قرار است تا سال آینده از آن رونمایی کند. اپل نیز با اپلیکیشن News در iOS 9 تلاش می کند تا تجربه غنی تری از مرور اخبار را برای مشتریانش به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی