ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعات از ارائه اندروید 6.1 در ژوئن 2016 خبر می دهد

شایعات در مورد فعالیت های سال آتی گوگل از همه سو به گوش می رسد. از نکسوس های جدید گرفته تا آپدیت بعدی اندروید تحت عنوان اندروید 6.1. جالب است بدانید که حتی در میان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

شایعات در مورد فعالیت های سال آتی گوگل از همه سو به گوش می رسد. از نکسوس های جدید گرفته تا آپدیت بعدی اندروید تحت عنوان اندروید 6.1. جالب است بدانید که حتی در میان این شایعات، تاریخ عرضه و انتشار هم در نظر گرفته شده است.

البته باید در نظر داشت که تمامی گفته ها، هر چند که از زبان کارمندان گوگل باشند، باز هم شایعه ای بیش نیستند و تا اعلام رسمی شرکت نباید آن ها را معتبر دانست. هنگام نصب اپ جدید، برنامه از شما می خواهد که به نواحی خاصی از تلفن همراه دسترسی داشته باشد و با قبول کردن آن، اجازه کافی را صادر خواهید کرد. این سیستم در اندروید 6.0 تغییراتی به خود دید و حالا گوگل قصد دارد در اندروید 6.1 تغییراتی دیگر به آن بدهد و یک لایه امنیتی اضافه کند تا برخی اپلیکیشن ها قادر به فریب کاربران در کسب اجازه نباشند.

گفته شده این آپدیت یا به عبارتی دیگر، اندروید 6.1 قرار است در ماه ژوئن سال 2016 (برابر با خرداد و تیر 1395) عرضه شود. پیش از این نیز در مورد ارائه اندروید جدید روی HTC Perfume صحبت شده بود و یکی از اعضای تیم Google Pixel هم در این رابطه سخن گفته بود. وی گفته بود که قابلیت تقسیم صفحه میان دو اپلیکیشن (اسپلیت-اسکرین) نیز بالاخره در اندروید N خود را نشان خواهد داد.

با این حال، گویا اندروید 6.1 همچنان نام مارشملو را حفظ خواهد کرد، در صورتی که کارمند گوگل گفته بود اسپلیت-اسکرین در اندروید N می آید. گوگل هرگاه یک حرف الفبا به جلو حرکت کرده معمولا ویژگی بزرگی به اندروید اضافه کرده. برای مثال در اندروید 2 شاهد اضافه شدن نوار جستجوی گوگل بودیم، در اندروید 4، تم Holo و فونت Roboto افزوده شد. سپس در اندروید 5 طراحی متریال پدید آمد و حالا در اندروید 6 قابلیت Now on Tap اضافه شده. بنابراین احتمالا قابلیت اسپلیت-اسکرین به اندازه کافی بزرگ باشد که گوگل آن را تحت عنوان اندروید N ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    حالم از اندروید و این آپدیتاش بهم میخوره دیگه
    فک کنم دو سال دیگه اندروید ده بیاد!! چه خبره خب...همین سه چار ماه پیش یه گوشی مثلا پرچمدار و بروز خریدم با اندروید 4.4 الان همون 4.4 دیگه اسمی ازش نیست..
    در حال حاضر هم ویندوز فون دارم
    پیشنهاد میکنم تجربش کنید ضرر نمیکنید..هرکس هم میگه نرم افزار نی بهوونه میاره..واقعا همه چی به جز کلش و تانگو و بیتاک واسش هست...

    • امین
      امین | ۱۸ دی ۱۳۹۴

      اصن گوشی اندرویدی رو و اپدیت کنی خراب میشه بهتریین اندروید کیت کته اپدیت به لالیپاپ خطرناکه پشیمون کنندس مث ویندوز و ای او اس نیستش

  • mostafa
    mostafa | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    به اندازه ای ناراحتم از شکل آپدیت شدن اندروید که ممکنه با تمام علاقه ای که بهش دارم بندازمش تو سطل آشغال.
    الان داره تقریبا ۵ ماه میشه که نسخه ۶ اومده
    اما گوشی که یکی دو ماه قبل اومده هنوز نمیتونه آپ بشه.
    نوت ۵ که قول داده بودن توی همین ماه آپ میشه افتاد به کوارتر اول سال بعد
    ینی ممکنه دی ماه بیاد ممکن هم هست اسفند بیاد
    روند آپدیت شدنای اندروید واقعا افتضاحه
    برای همه برند ها
    جز نکسوس که کمترین درصد فروش رو داره.

    • اوبونتو
      اوبونتو | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

      آخه آپدیت بشه که چی بشه؟
      اندروید ؛ ویندوز فون نیست که پر از ایراد باشه و هر دفعه آپدیت بشه یا بیلد داشته باشه!

    • پوریا
      پوریا | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

      دوست عزیز شما میتونین از کمپانی که آپدیتاش خوب باشه چیزی بخرین.مثلا سونی.در حال حاضر یکی از بد ترین آپدیت دهنده ها سامسونگه.

مطالب پیشنهادی