ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصولات شرکت Tobii نیز از این پس از ویژگی «ویندوز هلو» پشتیبانی خواهند کرد

«ویندوز هلو» قابلیتی هوشمند محسوب می شود که توسط مایکروسافت توسعه یافته و به کاربران ویندوز ۱۰ اجازه می دهد تنها بوسیله ی چهره ی خود به کامپیوترهایشان لاگین نمایند، اما متاسفانه برای استفاده از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

«ویندوز هلو» قابلیتی هوشمند محسوب می شود که توسط مایکروسافت توسعه یافته و به کاربران ویندوز ۱۰ اجازه می دهد تنها بوسیله ی چهره ی خود به کامپیوترهایشان لاگین نمایند، اما متاسفانه برای استفاده از این ویژگی می بایست یکی از سیستم های به روزی که دارای دوربین های بهره مند از قابلیت تشخیص عمق هستند را در اختیار داشته باشید و یا کیت ویژه ی توسعه دهندگان RealSense اینتل را خریداری کنید.

در همین راستا به تازگی و با هدف گسترش استفاده از ویندوز هلو توسط کاربران، کمپانی Tobii اعلام نموده در برخی از دوربین های مستقل اش از امکان نرم افزاری که پیش تر به آن پرداخته شد پشتیبانی خواهد کرد. این دوربین ها عبارتند از EyeX controller و Steel Series Sentry Gaming Eye Tracker که هر یک به ترتیب ۱۲۹ و ۲۴۹ دلار قیمت دارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

"اسکار ورنر" مدیر عامل شرکت مورد بحث در این رابطه می گوید: «وظیفه اصلی تکنولوژی به دست آوردن درک بهتر از انسان ها است تا به این طریق بتواند زندگی روزمره ی آنها را بهبود بخشد. با ویندوز هلو دیگر افراد نیازی ندارند تا پسوردشان را به خاطر بسپارند و همکاری مایکروسافت و Tobii در این زمینه نیز سبب خواهد شد کاربران تجربه ای بهتر و مطلوب تر از سیستم عامل ویندوز به دست آورند.»

ناگفته نماند که Tobii پشتیبانی از ویندوز هلو را تنها به برخی از دوربین های مستقل خودش محدود نکرده و قرار است از این امکان در محصولات سازمانی اش که در اختیار دیگر شرکت های تولید کننده قرار می گیرند نیز حمایت به عمل آورد.

این کمپانی چندی پیش از سخت افزار و نرم افزار ویژه ای برای ردیابی حرکت چشم افراد پرده برداشت که تولید کنندگان دستگاه های الکترونیکی خصوصاً سازندگان کامپیوترهای شخصی با به کار گیری اش می توانستند امکانات خاصی را به محصولات شان بیافزایند و تعامل کاربران با آنها را به شیوه هایی تازه میسر سازند.

حال Tobii می گوید به این پکیج نرم افزاری و سخت افزاری پشتیبانی از ویندوز هلو نیز افزوده شده و به این ترتیب در آینده ای نزدیک باید منتظر لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی بیشتری باشیم که به ما امکان استفاده از ویژگی مورد اشاره را خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی