ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی واچ بعدی نیمه دوم ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد؛ شرکت چینی در CES ساعتی ویژه بانوان معرفی می کند

هوآوی سال گذشته از ساعت هوشمندی پرده برداشت که اگرچه در نهایت با تاخیر فراوانی وارد بازار شد ولی ظاهر جذابش سبب گشت که کاربران استقبال مناسبی را از آن به عمل بیاورند. اکنون شنیده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

هوآوی سال گذشته از ساعت هوشمندی پرده برداشت که اگرچه در نهایت با تاخیر فراوانی وارد بازار شد ولی ظاهر جذابش سبب گشت که کاربران استقبال مناسبی را از آن به عمل بیاورند. اکنون شنیده ها حکایت از آن دارند که نسل دوم این اسمارت واچ اندرویدی در راه است و برند چینی مورد بحث می خواهد این محصول جدید خود را در نیمه ی دوم سال آتی میلادی معرفی کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ضمناً گفته می شود هوآوی واچ ۲۰۱۶ شاید به صورت مستقل از ارتباط سلولار پشتیبانی کرده یا به زبان ساده تر یک سیم کارت را در درون خود جای دهد و به این ترتیب کاربرانش را قادر سازد تا به سادگی به وسیله ی آن تماس های تلفنی برقرار کنند.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش ال جی ساعت هوشمندی مبتنی بر اندروید پوشیدنی معرفی کرد که نام Urbane نسل دوم را یدک می کشید، کمپانی کره ای بر این باور بود که گجت پوشیدنی اش اولین محصول توسعه یافته بر اساس اندروید وِر محسوب می گردد که قادر به برقراری ارتباط سلولار مستقل بوده و می تواند از فناوری ارتباطی LTE‌ نیز پشتیبانی کند.

اما اندکی پس از عرضه ی دیوایس یاد شده ال جی بلافاصله اقدام به جمع آوری آن از بازار نمود و اعلام کرد دستگاه دارای مشکلی سخت افزاری بوده که در طولانی مدت می توانسته سبب ایجاد اختلال در کارایی اش شود. بر همین اساس و در صورتیکه شایعات کنونی صحت داشته باشند هوآوی واچ بعدی احتمالاً اولین محصول سالم و بدون نقص مبتنی بر اندروید پوشیدنی خواهد بود که به صورت مستقل از ارتباط سلولار نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ناگفته نماند منابع خبری می افزایند نسل دوم هوآوی واچ دارای یک نسخه فاقد پشتیبانی از ارتباط سلولار نیز هست که از نظر سخت افزاری و طول عمر باتری نسبت به نسخه کنونی اسمارت واچ این شرکت بهبود یافته است.

در کنار آنچه در بالا آمده بد نیست یادآور شویم گمانه زنی هایی نیز صورت پذیرفته که برند چینی مورد بحث می خواهد در جریان برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۱۶ در شهر لاس وگاس نمونه ای از ساعت هوشمند فعلی اش را معرفی کند که به صورت ویژه برای بانوان طراحی شده.

افراد نزدیک به هوآوی و آگاه از برنامه های آن بیان کرده اند ساعت مورد اشاره دارای بندها و بدنه ای زنانه تر و جذاب تر خواهد بود و ضمناً این شرکت واچ فیس هایی زیباتر که مناسب بانوان هستند را نیز آماده سازی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    اتفاقا در ایران درحال فروشه. یک ماه پیش یک دونه تهیه کردم از یکی از فروشگاه های آنلاین.

  • Javad
    Javad | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    واقعا ساعتش زیبا هست. اینکه میخواد مدل زنانه هم تولید کنه واقعا خوبه چون بنظر من بقیه ساعت ها حالت مردانه دارن بیشتر. البته اپل واچ و ساعت سامسونگ به واسطه طراحیشون میتونه دو جانبه باشه

  • Armin sat
    Armin sat | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    زیبا ترین ساعت هوشمند که تا حالا ساخته شده

  • حسین
    حسین | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    این ساعت کلا وارد ایران نشد، هرجا گشتم پیدا نشد و آخر سر موتو۳۶۰ خریدم.
    هواوی جنسای خفنش رو ایران نمیفرسته، احتمالا بعد از راهیابی به بازار جهانی و آمریکا ایران رو کلا ول کنه

  • amin
    amin | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    هواوی واقعا محصولات زیبایی میزنه بجز ساعتش هواوی بند مخصوصا مدل بیزینسش که با بند چرمه فوق‌العاده خوشگله کارایی های خوبی هم داره....

مطالب پیشنهادی