ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۷ سامسونگ پیش از سایر موبایل های مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ به بازار عرضه می شود

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته هنگامی که اولین گزارش ها در رابطه با مشکل داغ شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ و عدم عملکرد مناسب آن به بیرون درز پیدا کرد، سامسونگ بلافاصله ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ آذر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته هنگامی که اولین گزارش ها در رابطه با مشکل داغ شدن بیش از حد اسنپدراگون ۸۱۰ و عدم عملکرد مناسب آن به بیرون درز پیدا کرد، سامسونگ بلافاصله تصمیم گرفت این تراشه را از برنامه های خود کنار گذاشته و پرچمداران در حال توسعه اش یعنی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج را بر مبنای سیستم-روی-چیپ خانگی خود یا همان اگزینوس ۷۴۲۰ آماده سازی نماید.

بر همین اساس بسیاری از افراد شاید تا به امروز فکر می کردند این اقدام کره ای ها سبب شده تا رابطه شان با کوالکام خدشه دار شود، اما شواهد و شنیده های کنونی کاملاً خلاف این موضوع را اثبات می کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گزارش های تازه انتشار یافته حاکی از آن هستند که اسنپدراگون ۸۲۰ نه تنها در درون سینه ی کهکشانی بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ جای خواهد گرفت، بلکه حتی توسعه ی این تراشه نیز با همراهی و مشارکت نزدیک غول تکنولوژی کره ای به سرانجام رسیده و برای تولید آن از فرآیند ۱۴ نانومتری LPP استفاده شده که منجر به ارائه ی کارایی بیشتر و صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد.

ناگفته نماند نشانه های دیگری نیز وجود دارند که مهر تائید محکمی بر استحکام روابط میان کوالکام و سامسونگ هستند. در همین راستا برخی منابع روی شبکه ی اجتماعی چینی «Weibo» خبر داده اند گلکسی اس ۷ اولین موبایلی خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ به صورت تجاری عرضه و راهی بازار می شود.

در اصل مطابق توافق صورت گرفته میان دو شرکت پیش تر اشاره شده کره ای ها قادر خواهند بود پیش از سایر رقبا اولین موبایل دارای سیستم-روی-چیپ مورد بحث را به کاربران عرضه نمایند و سایر برندهای فعال دنیای اسمارت فون ها از ماه آوریل می توانند محصولات مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ خود را ارائه کنند.

نباید از یاد برد این خبر در حالی انتشار می یابد که به تازگی «لی جون» مدیر عامل شیائومی از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرده شرکت اش نمی خواهد برای عرضه پرچمدار بعدی خود یا همان Mi 5 که به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز است عجله نموده و وارد رقابت برای ارائه اولین دیوایس مجهز به این تراشه گردد؛ هر چند در زمان حاضر و بر حسب آنچه می دانیم ظاهراً آقای لی ابداً امکان رقابت کردن نداشته و سامسونگ این مسابقه را پیش از شروع برده است و شانسی برای سایرین باقی نگذاشته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ممد
    ممد | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    ایولا داری سامسونگ خداوکیلی خیلی باهات حال میکنم خب بدخواه برا خودت جمع کردی از بس عالی تو??
    همیشه و همه جا سامسونگ با همه خوبی و بدیاش دوست داشتنی و محبوب برا من دمش گرم????

  • حمید
    حمید | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    از سامسونگ خوشم میاد حالا هر کی هر چی بخواد بگه.نظرش محترم

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان واقعی و باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, مطمئنن کوآلکوم در چیپست پردازنده موبایلی یکی از ستاره های پرفروغ آسمان تکنولوژی هس , برطبق واقعیت غیرقابل انکار خود سامسونگ هم چه بخاید چه نخاید و چه خوشتان بیاد و چه خوشتان نیاد یک ستاره به معنی واقعی پرفروغ در آسمان تکنولوژی هس ازچیپست پردازنده موبایلی گرفته تا صفحه نمایش و تلوزیون و... سامسونگ همیشه فقط به فکر مقام اول بوده و هس, درسته آینده رو نمیشه پیش بینی کرد اما عقل میگه که تلفن همراه گلکسیS7یک تلفن همراه فوق قدرتمند و حرفه ای از جانب سامسونگ خواهد بود طبق خبرها و مشخصات و حتی حدس و گمان ها , اطلاعاتی مانند: احتمال بهرمندیش از بدنه تمام فلزی(منیزیوم) که اگه اینجور هم نشه اشکالی نداره و چیزی از دست نداده با بدنه ای باکیفیت مانندبدنه گلکسیS6ها و قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی اش اکسینوس8890 و بعدش اسنپدراگون820 و بهترین و بهینه ترین و باکیفیت ترین صفحه نمایش رتبه اول و اختصاصیش سوپرآمولد(LED) و RAMبا ظرفیت بالا وموارد دیگر... امیدوارم همه شرکت ها در باطری تلفن همراه هم ارتقاء رو لحاظ کنن وشاهد باطری قدرتی با ماندگاری طولانی باشیم و البته قیمت مناسب , پول باشه هر کدوم از تلفن همراه ها (فبلت)بهترین بشه خریداریش میکنم ???

    • bad name
      bad name | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

      خب که چی? خوب میگی چیکار کنیم اینارو همه میدونن الان میخواستی احضار وجود کنی?

      • p@r3a
        p@r3a | ۲۶ آذر ۱۳۹۴

        ماذا فازا? یکی اینو از برق بکشه

مطالب پیشنهادی