ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جف ویلیامز به سمت «مدیر ارشد عملیات» شرکت اپل منصوب شد

شرکت اپل امروز بیانه ای را منتشر و طی آن چند انتصاب جدید را در سطوح بالای مدیریتی خود رسانه ای کرد. بر طبق این اطلاعیه، فیل شیلر علاوه بر حفظ سمت خود به عنوان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

شرکت اپل امروز بیانه ای را منتشر و طی آن چند انتصاب جدید را در سطوح بالای مدیریتی خود رسانه ای کرد. بر طبق این اطلاعیه، فیل شیلر علاوه بر حفظ سمت خود به عنوان مدیر کل بازاریابی بین المللی، از این پس مدیریت فروشگاه نرم افزاری اپل را هم بر عهده خواهد داشت.

دو تغییر دیگر شامل انتصاب Johny Srouji به عنوان مدیر ارشد واحد تکنولوژی های سخت افزاری و استخدام Tor Myhren تحت عنوان سرپرست بخش مراودات تجاری می شود. Tor Myhren تا پیش از این در یک شرکت تبلیغاتی با نام Grey مشغول به کار بوده است.

اما بدون شک بزرگترین تغییر مدیریتی در اپل، انتخاب جف ویلیامز به عنوان مدیر ارشد عملیاتی شرکت است. جایگاهی که تا قبل از مرگ استیو جابز تیم کوک آن را در اختیار داشت و تا به امروز خالی مانده بود.

کوک در بیانیه مطبوعاتی خود آورده است: «جف یک سر و گردن از هر مدیر عملیاتی که من تا به امروز با آن کار کردم بالاتر است.»

بسیاری جف را مرد شماره یک زنجیره عظیم تامین قطعات اپل می دانند و از او به عنوان تیم کوک دوم یاد می کنند. ویلیامز از سال ۱۹۹۸ وارد این شرکت شد و تا به امروز از مردان اصلی و البته پشت پرده اهالی کوپرتینو محسوب می شده است.

اما در یک سال اخیر بیشتر از او شنیده ایم و به عنوان یکی از مدیران ارشد اپل بیشتر در مراسم های عمومی دیده شده است. به همین دلیل برخی معتقدند که به احتمال زیاد جف ویلیامز مدیرعامل بعدی و جانشین احتمالی تیم کوک در اپل خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ananymous
    ananymous | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    گرونی بیش از حد
    اه اه اه

    • حامد
      حامد | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

      آقا خواهشا اسپم نده
      در ضمن عکس مطلب اصلا به خود متن نمیخوره
      این عکس، نه عکس جف ویلیامز ه نه عکس یکی از مدیران ارشد اپل

مطالب پیشنهادی