ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر استودیوی کریستال داینامیک بعد از ده سال از اسکوئر انیکس جدا شد

به تازگی اعلام شده که مدیر کمپانی اسکوئر انیکس و استودیوی کریستال داینامیک، درل گلگر، بعد از 10 سال از این کمپانی و استودیو جدا شده. دلیل این حرکت گلگر و یا شرکتی که در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

به تازگی اعلام شده که مدیر کمپانی اسکوئر انیکس و استودیوی کریستال داینامیک، درل گلگر، بعد از 10 سال از این کمپانی و استودیو جدا شده. دلیل این حرکت گلگر و یا شرکتی که در آینده به آن خواهد پیوست هم چنان نامشخص باقی مانده است.

درل گلگر، مدیریت کریستال داینامیک را در سال 2009 بر عهده گرفت و این استودیو را در دو پروژه مربوط به سری بازی توم ریدر، همراهی کرد. در سه سال اخیر، گلگر مدیریت شعبه غرب کریستال داینامیک و اسکوئر انیکس را بر عهده داشت.

فیل راجرز، مدیر عامل اسکوئر انیکس غرب، در بیانیه اخیر خود از خدمات گلگر در چند سال اخیر قدردانی کرده است و اعلام داشته که وی، نقشی اساسی در روند پیشرفت استودیوی کریستال داینامیک و دو عنوان توم ریدر ایفا کرده است. راجرز هم چنین از تصمیم گلگر پشتیبانی کرده و گفته که امیدوار است وی در مسئولیت بعدی خود موفق باشد.

در هر حال، به نظر می رسد که درل گلگر مسئولیتی سنگین را بر دوش خود داشته است؛ چرا که قرار است دو کارمند دیگر اسکوئر انیکس، یعنی اسکات اموس و ران رازنبرگ، جای خالی وی را پر کنند. البته اسکوئر انیکس اعلام داشته که این تغییرات چند ماه است که به وقوع پیوسته اند اما امروز به صورت رسمی اعلام شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی