ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرچمدار بعدی سامسونگ
تکنولوژی

تمرکز سامسونگ در تولید Galaxy S7 بر روی ارتقای نرم افزاری و بهبود رابط کاربری خواهد بود

شرکت سامسونگ بعد از معرفی پرچمدار دو سال قبل خود با انتقادات فراوانی از طرف کاربران و کارشناسان مواجه شد، به این دلیل که Galaxy S5 از لحاظ طراحی ظاهری و جنس بدنه بسیار عقبتر از رقبای ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

شرکت سامسونگ بعد از معرفی پرچمدار دو سال قبل خود با انتقادات فراوانی از طرف کاربران و کارشناسان مواجه شد، به این دلیل که Galaxy S5 از لحاظ طراحی ظاهری و جنس بدنه بسیار عقبتر از رقبای خود قرار داشت. همین انتقادات و فروش نه چندان خوب Galaxy S5 سبب شد که کره ای ها بالاخره دست از سر پلاستیک بردارند و مانند سایر سرآمدان بازار به سمت استفاده از فلز و شیشه بروند.

نتیجه کار، موبایل Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge شد. پرچمدارانی که از لحاظ طراحی دستخوش تغییرات فراوانی شده بودند و با ترکیب چشم نواز آلمینیوم و شیشه توانستند نظر بسیاری از منتقدین قبلی را جلب کند. سامسونگ از همین زبان طراحی جدید در تولید نسل تازه فبلت خود Galaxy Note 5 هم بهره جست و نتیجه کار نیز رضایت بخش از آب درآمد.

حال که زمان زیادی به موعد معرفی نسل تازه سری Galaxy S نمانده، گمانه زمانی های فراوانی در خصوص بهبودهای نرم افزاری و سخت افزاری احتمالی و همچنین تغییرات ظاهری موبایل جدید مطرح می شود، اما خبرهای تازه از کشور کره نشان می دهد که سامسونگ تمرکز اصلی خود را در تولید Galaxy S7 بر روی ارتقای ویژگی های نرم افزاری و بهبود رابط کاربری قرار داده است. با ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید.

اوایل ماه جاری میلادی بود که JK Shin مدیر اجرایی سامسونگ موبایل بعد از چند سال از سمت خود کنار رفت و Dongjin Koh به جای او بر مسند ریاست سامسونگ تکیه زد. حالا پس از مدتی، این مدیر تازه دیدگاه ها و برنامه های خود را برای نسل جدید موبایل پرچمدار سامسونگ رسانه ای کرده است.

بر طبق گفته های Dongjin Koh، کره ای ها در تولید Galaxy S7 تلاش خود را بر روی ارتقای ویژگی های نرم افزاری و سرویس های ارائه شده متمرکز کرده اند. بنابراین نباید انتظار داشت که اسمارت فون تازه دستخوش تغییرات خاصی در طراحی ظاهری و مواد به کار رفته بشود.

آن طور که از شواهد بر می آید رابط کاربری TouchWiz با یک خانه تکانی اساسی مواجه خواهد شد و تغییرات گسترده ای برای افزایش سرعت و سادگی کاربری در آن اعمال می شود. گرچه سامسونگ یک بار در زمان معرفی Galaxy S6 رابط کاربری اختصاصی خود را بهینه سازی کرده بود، اما به نظر می رسد از دیدگاه کاربران و مدیران این بهبودها کافی نبوده است. به نظر می رسد که کره ای ها قصد دارند یک بار برای همیشه به لگ های معروف TouchWiz و ضعف هایش در زمینه مالتی تسکینگ خاتمه دهند.

پیداست که مدیر تازه برای شروع تغییرات هیچ وقتی را از دست نداده و تلاش دارد در وضعیت رقابتی فعلی، مزیت های موبایل سردمدار شرکت مطبوعش را به حداکثر برساند. برای دیدن نتیجه کار می بایست تا اواخر ماه فوریه و معرفی Galaxy S7 منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    بهترین کار همینه
    واقعا سخت افزار رشد خوبی داشته
    پردازنده عالی
    رم کافی
    دوربین عالی و با کیفیتو دقیق
    مودم های سریع
    بدنه با کیفیت و شیک
    بهتره سراغ پیشرفت های نرم افزاری بره
    چیزی که تنها امتیاز آیفون نسبت به گوشی های سامسونگه
    سیستم عامل روون و کم نقص و اجرای خوبو با سرعت برنامه ها و کم ایراد بودن رابط کاربری تاچ ویز چیزیه که اگر در گوشی های سامسونگ که آزادی عمل بیشتری دارن رعایت بشه دیگه کسی سراغ آیفون نمیره

  • محمد
    محمد | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    فضای کاربردیش که عالیه...یه فکری برای فضای کاربردیه الجی من کنید که داره حالمو بهم میزنه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی