ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی SkyView؛ اپلیکیشنی برای علاقه مندان به ستاره شناسی

برای کشف رمز و راز آسمان ها، لازم نیست که حتما یک فضانورد باشید؛ با اپلیکیشن های ستاره شناسی همچون SkyView می توانید کهکشان ها را به موبایل هایتان بیاورید. این اپلیکیشن نه تنها دایره المعارفی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

برای کشف رمز و راز آسمان ها، لازم نیست که حتما یک فضانورد باشید؛ با اپلیکیشن های ستاره شناسی همچون SkyView می توانید کهکشان ها را به موبایل هایتان بیاورید. این اپلیکیشن نه تنها دایره المعارفی برای افزایش دانش نسبت به سیارات و ستاره هاست، بلکه می تواند با استفاده از دوربین، چه در روز و چه در شب به ردیابی آنها بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فرض کنید شبی پر ستاره در پشت بام خانه تان نشسته اید و در حین تماشای آسمان ها، ستاره پر نوری توجه شما را به خودش جلب می کند. اگر به علم نجوم مسلط نباشید، هیچ گاه نام آن ستاره را نخواهید فهمید.

SkyView 2

اما اگر اپلیکیشن SkyView را در موبایل خود نصب کرده باشید، کافیست وارد آن شده و دوربین اصلی موبایل را به سمت آسمان و ستاره نشان شده تان بگیرید. اپلیکیشن با شبیه سازی آسمان بالای سر شما، ستاره را برایتان پیدا کرده و می تواند در موردش اطلاعاتی ارائه دهد؛ مثلا نام آن ستاره یا سیاره، صور فلکی که در آن قرار گرفته یا فاصله اش با زمین.

البته SkyView صرفا برای ردیابی اجرام آسمانی نیست، بلکه می تواند ماهواره های تحقیقاتی و حتی ایستگاه فضایی بین المللی که در حال گذر از بالای سرتان هستند را هم تشخیص دهد.

در قسمت SkyPath اپلیکیشن می توانید مسیر حرکت سیاراتی مثل ماه و خورشید را روز و شب و به طور لحظه ای دنبال کنید. بخش Time Travel هم امکان سفر در زمان را برایتان فراهم می کند، مثلا می توانید ببینید که نیمه شب دو هفته پیش خورشید و ماه و کهکشان ها در چه وضعیتی قرار داشته اند.

تمام امکاناتی که گفتیم را می توانید در نسخه رایگان SkyView تجربه کنید، هر چند اپلیکیشن یک نسخه پولی به قیمت 1.99 دلار هم دارد که با خرید آن به قابلیت های ویژه ای مثل ویجت مخصوص اطلاع رسانی از رخدادهای سماوی، حالت شب برای محافظت از چشم ها و ردیابی اجرام آسمانی به کمک اپل واچ دسترسی خواهید داشت.

SkyView® Free - Explore the Universe

SkyView® Free - Explore the Universe

سازنده: Terminal Eleven LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73.7 / 39.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    فوق العادس !!???

  • حسین
    حسین | ۲۷ آذر ۱۳۹۴

    خیلی جالب و زیبا

مطالب پیشنهادی