ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی دیکشنری برق؛ فرهنگ لغات اختصاصی دانشجویان مهندسی برق

وقتی برای تحقیق و ارائه های دانشجویی به مقالات خارجی مراجعه می کنیم، همیشه هستند کلمات و اصطلاحاتی که معنای آنها را نمی توان در دیکشنری های معمولی یافت. به همین خاطر است که برای رشته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

وقتی برای تحقیق و ارائه های دانشجویی به مقالات خارجی مراجعه می کنیم، همیشه هستند کلمات و اصطلاحاتی که معنای آنها را نمی توان در دیکشنری های معمولی یافت. به همین خاطر است که برای رشته های تحصیلی مختلف، دیکشنری های تخصصی تألیف می شوند.

اگر دانشجوی رشته مهندسی برق در یکی از گرایش های برق قدرت، برق صنعتی، کنترل، الکترونیک یا مخابرات هستید، "دیکشنری برق" با دربرگیری بیش از 20 هزار لغت و اصطلاح تخصصی این رشته می تواند یکی از ضروری ترین ابزارهایی باشد که باید در موبایل تان داشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

دیکشنری برق یک فرهنگ لغت دو زبانه است و در آرشیو آن می توان به جستجوی کلمات فارسی و انگلیسی پرداخت. کافیست از بالای صفحه، تیک فارسی یا انگلیسی را بزنید و آن وقت جستجو را آغاز کنید.

Electric Dic 2

نتایج جستجوی دیکشنری برق به محض تایپ کلمات در پایین صفحه نمایان می شوند، و این یکی از مزایای بزرگ اپلیکیشن است که شما را برای رساندن به مقصود منتظر نمی گذارد.

بعد از این که کلمه مورد نظرتان را پیدا کردید، اگر معنای آن برایتان اهمیت ویژه ای داشت قادرید با اشاره روی آیکن قلبی که کنارش قرار گرفته، آن را به منوی علاقه مندی ها بفرستید تا در مراجعات بعدی به اپ، زحمت تایپ و جستجوی مجدد آنها را به خود ندهید.

دیکشنری برق رایگان است، و خوشبختانه در آن به غیر از یک نوار کوچک و ثابت، خبری از تبلیغات مزاحم و آزاردهنده نیست. اگر دانشجوی رشته برق هستید یا با اصطلاحات فنی مربوط به این حوزه زیاد سر و کار دارید، توصیه می کنیم حتما دیکشنری رایگان و کم حجم برق را در تلفن های هوشمند خود داشته باشید.

دیکشنری برق

دیکشنری برق

سازنده: عشق برنامه نویسی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • فرید
    فرید | ۱ دی ۱۳۹۴

    قبل از نصب و تبلیغ یه نگاه به دسترسی هایی که برنامه ها میخوان بندازید دوستان

  • Argonatas
    Argonatas | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    ممنون به این میگن نرم افزار
    آره واسه رشته های دیگه هم خوب میشه بسازن
    مثه عمران حسابداری مدیریت گرافیک و ...

  • علی
    علی | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    لطفا برای رشته کامپیوتر هم دیکشنری معرفی کنید.

مطالب پیشنهادی