ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اکسون مکس رسما از سوی ZTE معرفی شد

کمپانی ZTE رسما تلفن هوشمند اکسون مکس را معرفی کرد؛ دستگاه جدیدی که نخستین بار در ماه اکتبر رویت گردید و حالا به صورت رسمی پرده ها از روی آن کنار می رود. در ابتدا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۴

کمپانی ZTE رسما تلفن هوشمند اکسون مکس را معرفی کرد؛ دستگاه جدیدی که نخستین بار در ماه اکتبر رویت گردید و حالا به صورت رسمی پرده ها از روی آن کنار می رود.

در ابتدا گفته می شد که این محصول یک چیپست اسنپدراگون 810 را در خود جای داده اما ظاهرا اینطور نیست. این تلفن هوشمند در عوض از یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 617 بهره می برد.

همانطور که از روی نام این محصول می توانید حدس بزنید، با یک موبایل کاملا بزرگ و عظیم الجثه روبرو هستیم: تلفن هوشمندی با یک نمایشگر 6 اینچی و رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل (نه 1440 در 2560 پیکسلی که در ابتدا تصور می شد).

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اکسون مکس که از اندروید 5.1 بهره می برد بدنه ای تماما ساخته شده از فلز دارد و از استاندارد LTE، دو سیم کارت، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند و یک باتری 4140 میلی آمپر ساعتی برایش در نظر گرفته شده است.

دوربین جلویی این موبایل 13 مگاپیکسلی است و یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی هم در قسمت پشت بدنه آن خودنمایی می کند که به اسکنر اثر انگشت مجهز گردیده است.

در چین، این موبایل به قیمت 460 دلار به فروش می رود و هنوز مشخص نیست که آیا ZTE برنامه ای برای عرضه محصول تازه در سایر بازارها دارد یا خیر اما به نظر می رسد که اینطور باشد، چراکه شرکت مورد بحث پیشتر نسخه های مختلفی از اکسون را به اقصی نقاط دنیا عرضه کرده است.

ZTE-Axon-Max (1)

ZTE-Axon-Max (2)

ZTE-Axon-Max (3)

ZTE-Axon-Max

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • bad name
    bad name | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    چینی از چینی کپ زده جلل خالق مگه داشتیم?

  • سهیل
    سهیل | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    خدایی پای هیچ شرکت چینی به هواوی نمیرسه.

    برای اینکه خودم میت 7 دارم و برای همایت از هواوی و به قول دوستم : هر کسی بره ZTE بخره خره.
    والسلام نامه تمام.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی