ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Huawei P9 حداکثر تا سه ماه دیگر معرفی خواهد شد [شایعه]

به دنبال موفقیت تلفن های هوشمند Ascend P6 و Ascend P7، کمپانی چینی هوآوی در ابتدای بهار امسال مدل P8 را روانه بازار نمود که از ;کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بود. هنوز زمان زیادی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

به دنبال موفقیت تلفن های هوشمند Ascend P6 و Ascend P7، کمپانی چینی هوآوی در ابتدای بهار امسال مدل P8 را روانه بازار نمود که از ;کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بود. هنوز زمان زیادی از عرضه آن نگذشته بود که شایعاتی از ساخت جایگزینی برای این اسمارت فون از همه طرف به گوش می رسید و گفته می شد که احتمالا محصول جدید هوآوی P9 نام خواهد داشت.

برخی از خبرها حاکی از این بودند که دیوایس موردبحث تا آخر سال جاری میلادی یعنی حدود 10 روز دیگر رونمایی خواهد گشت. اما این شایعه صحت ندارد و به ادعای وب سایت Mobile-dad چینی، شرکت یاد شده، محصول بعدی خود را در ماه مارس سال آینده میلادی یعنی حوالی اسفند معرفی خواهد نمود.

بر اساس شایعات موجود، P9 با صفحه نمایش 5.2 اینچ و طراحی خمیده همراه خواهد بود. البته هنوز معلوم نیست این خمیدگی به صورت کلی در تمامی بدنه دستگاه اعمال شده یا فقط به صفحه نمایش آن محدود می گردد. به احتمال زیاد نیز اسمارت فون مورد بحث به ویژگی هایی همانند چیپست 8 هسته ای کایرین 950، حسگر اثر انگشت، 4 گیگابایت رم و دوربین دوگانه در بخش پشتی به همراه فوکوس لیزری هم مجهز خواهد بود.

موبایل P9 Max (با صفحه نمایش 6.2 اینچ QHD) نیز در سال آینده معرفی خواهد شد اما معلوم نیست که آیا دو محصول یاد شده همزمان با یکدیگر رونمایی می گردند یا خیر. باید منتظر ماند تا اخبار رسمی این کمپانی چینی منتشر شود تا از تاریخ و مشخصه های این محصولات مطلع گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کامران
    کامران | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    طراحیهاشو دوس دارم ولی کیفیت ساخت نداره

مطالب پیشنهادی