ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در سال 2015، کاربران آیفون بیشترین تعداد عکس را در فلیکر به اشتراک گذاشته اند

اگر به نمودارهای ارائه شده از عکس هایی که طی چند سال اخیر روی فلیکر آپلود شده اند نگاهی بیاندازید به سادگی می توانید دریابید که تلفن های هوشمند و به طور مشخص آیفون از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگر به نمودارهای ارائه شده از عکس هایی که طی چند سال اخیر روی فلیکر آپلود شده اند نگاهی بیاندازید به سادگی می توانید دریابید که تلفن های هوشمند و به طور مشخص آیفون از چه زمانی فراگیر شدند و مورد توجه ویژه کاربران قرار گرفتند.

در آغاز سال 2010 میلادی، تنها 7 درصد از عکس های فلیکر از طریق آیفون روی آن پست شده بودند و این رقم در سال 2015 میلادی به بیش از 30 درصد رسید و تلفن هوشمند اهالی کوپرتینو را در صدر لیست منابع پرطرفدار ارسال عکس روی این سرویس قرار داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

آیفون 6 و آیفون 5 اس اپل دستگاه هایی بودند که در سال 2015 میلادی کاربران فلیکر بیشترین استفاده را از دوربین آنها داشته اند. در کنار این دو مدل، آیفون های دیگر نیز در زمره ده دستگاه نخست پر استفاده در گزارش فلیکر جای گرفته اند که از آن جمله می توان به آیفون 5، آیفون 4 اس و آیفون 6 پلاس اشاره نمود.

آیفون 6 اس نیز بعد از دوربین EOS 5D Mark II کانن جایگاه هشتم این جدول را به خود اختصاص داد. اما با وجود آنکه ده جایگاه نخست این گزارش را عمدتا مدل های مختلف آیفون به خود اختصاص دادند، اگر نگاهی به 20 عنوان اول داشته باشید، میتوانید اسامی برخی از محصولات سامسونگ را نیز در آن بیابید.

محصولات این کمپانی کره ای نیز طبق گزارش فلیکر 3.8 درصد از کل عکس های آپلود شده در فلیکر را به خود اختصاص دادند که از آن جمله می توان به گلکسی اس 4 (جایگاه یازدهم)، گلکسی اس 5 (جایگاه سیزدهم) و گلکسی اس 3 (جایگاه نوزدهم) اشاره نمود.

دوربین های کانن نیز 20 درصد از عکس های بارگذاری شده در این سرویس به را خود اختصاص دادند که در مقایسه با 37 درصد ثبت شده در سال 2010 افتی قابل ملاحظه را نشان می دهد.

همانطور که مشاهده می کنید، هرچه بر سطح پیچیدگی دوربین های سامسونگ و امکانات آنها در عکاسی افزوده شده، سهم بیشتری از عکس های بارگذاری شده روی فلیکر نیز به آنها اختصاص یافته. در کنار این مساله، سهم متعلق به دوربین های ببین و بگیر و انواع DSLR نیز روندی نزولی را طی کرده است.

Pictures-sourced-from-Point-and-Shoot-cameras-on-Flickr-continue-to-decline The-Apple-iPhone-is-now-responsible-for-more-than-30-of-pictures-uploaded-to-Flickr

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • فرید
    فرید | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی