ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیاهای قدیمی اوایل سال آینده میلادی آپگرید ویندوز 10 موبایل را دریافت می کنند

اگر بی صبرانه منتظر هستید که از ویندوز 10 موبایل روی دستگاه مبتنی بر ویندوز فون خود استفاده نمایید، خبرهای بدی برایتان داریم. مایکروسافت اعلام کرده لومیاهای قدیمی تر تا اوایل سال 2016 میلادی این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

اگر بی صبرانه منتظر هستید که از ویندوز 10 موبایل روی دستگاه مبتنی بر ویندوز فون خود استفاده نمایید، خبرهای بدی برایتان داریم. مایکروسافت اعلام کرده لومیاهای قدیمی تر تا اوایل سال 2016 میلادی این آپگرید را دریافت نخواهند کرد و این در حالی است که کاربران آن دستگاه ها تصور می کردند حداکثر تا پایان ماه جاری می توانند به روز رسانی یاد شده را دریافت نمایند.

در حال حاضر، انتشار این خبر می تواند نشان دهنده آن باشد که تنها راه جدید برای امتحان کردن سیستم عامل تازه اهالی ردموند خرید لومیا 950 یا 950 اکس ال است و بس.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

 البته باید اضافه نماییم که مایکروسافت هنوز هم علت این به تعویق افتادن را توضیح نداده هرچند تصور می شود که شرکت مورد نظر قصد دارد در زمان باقی مانده بهبودهایی را در سیستم عامل جدیدش اعمال کند.

از طرفی، آنها که از نزدیک با لومیا 950 کار کرده اند اعلام داشته اند که این دستگاه به لحاظ عملکردی دچار باگ هایی است که امکان برطرف کردنشان وجود دارد و مایکروسافت هم باید چنین اقدامی را در جهت بهبود آنها انجام دهد.

گفتنی است که ویندوز 10 اهمیت ویژه ای برای این شرکت مستقر در ردموند دارد و اگر مایکروسافت بخواهد جای پایی برای خود در بازار موبایل به دست بیاورد باید هرچه سریعتر کاری انجام دهد و نخستین اقدام قطعا راضی کردن کاربران قدیمی ویندوز فون خواهد بود.

یکی از سخنگویان این شرکت در مصاحبه اخیرش با سایت ZDNET اعلام کرده:

ما در ماه نوامبر ویندوز 10 موبایل را برای برخی دستگاه ها از جمله لومیا 950 و لومیا 950 اکس ال ارائه کردیم که امکانات تازه ای نظیر Continuum و اپلیکیشن های فراگیر ویندوز را به آنها اضافه می کرد. اما آپگرید ویندوز 10 موبایل به تدریج از اوایل سال آینده میلادی برای برخی دستگاه های بهره مند از ویندوز فون 8 و ویندوز 8.1 ارائه می گردد.

علاوه بر این، مشخص نشده که در سال آینده، کدام دستگاه ها شایسه دریافت این آپگرید شناخته می شوند اما مایکروسافت تایید کرده که آنها دست کم به 8 گیگابایت حافظه داخلی نیاز خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • محمد ۱۵۲۰
    محمد ۱۵۲۰ | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    من ۴ ماهه اینسایدرم و هیچ مشکلی با ویندوز ۱۰ موبایل ندارم
    تو بیلد آخر مشکل باتری هم اصلا ندارم
    تو تست خودم با باتری فول ۱۳۰ ساعت با صدای بلند آهنگ پخش کردم و بدون مشکل پخش کرد
    اینو برا تست گذاشتم و جواب گرفتم
    ما عاشق مایکی هستیم اما دلیلم داریم
    عجله نکنین
    ماکروسافت تازه تمرکزش رو گذاشته رو این داستان
    اگه هم گوشی با سیستم عامل کامل نشده داد بیرون برا این بود که همه منتظر یه پرچمدار بودن و ماکروسافت مجبور شد
    پرچمدار اصلی ماکروسافت سال بعد احتمالا سرفیس فون با رداستونه
    عجله نکنین

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۲۸ آذر ۱۳۹۴

    خانم موسوی گرامی سفارش میکنم بهمراه جناب امیرخان خودتان را اصلا ناراحت نکنید تا حالا صبر کردیم این مدت هم روش شماها زیاد سخت نگیرید نمیدانم شما که از این سیستم عامل بیزارید چرا پیگیر هستید هستند سایت های تخصصی ویندوز فونی که پیگیر هستند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی