ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی 100 درصد؛ چالشی برای ذهن های فعال

اگر جایی به واژه "شب یلدا" بر بخورید، چه کلماتی به ذهنتان می رسد؟ احتمالا جوابتان کلماتی مثل انار، هندوانه، آجیل، شب زنده داری و زمستان باشد. همین ایده، یعنی پیدا کردن کلمات مرتبط با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر جایی به واژه "شب یلدا" بر بخورید، چه کلماتی به ذهنتان می رسد؟ احتمالا جوابتان کلماتی مثل انار، هندوانه، آجیل، شب زنده داری و زمستان باشد. همین ایده، یعنی پیدا کردن کلمات مرتبط با یک جمله یا عبارت، دستمایه ساخت یک بازی فکری شده به نام "100 درصد"؛ محصول جدید آروند استودیو که پیش تر با بازی خلاقانه شان "جدول مدرن" آشنا شده بودیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر می خواهید دایره لغات و حافظه تان را تقویت کنید، 100 درصد یک فرصت بسیار خوب برای شماست. در این بازی 240 مرحله ای، باید کلمات مرتبط با یک عکس یا واژه یا موضوع را حدس بزنید و برای تکمیل و صد در صد کردن مرحله، جواب ها را در فیلد خالی تایپ کنید.

مثلا اگر موضوع مرحله "شمال ایران" باشد، باید کلماتی مرتبط مثل جاده چالوس، دریا، جنگل، سوغاتی و هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد را در فیلد خالی بنویسید. هر مرحله برای صد در صد شدن، به چندین پاسخ دقیق نیاز دارد که با برآیند گیری از جواب های تست کنندگان بازی پیش از عرضه تعیین شده اند. هر پاسخ درستی که بدهید، چند درصد به تکمیل مرحله نزدیک تر می شوید و این کار را باید تا جایی ادامه بدهید که مرحله %100 شود.

Game2

اگر پاسخ ها به ذهن خودتان رسید که هیچ، اگر نه می توانید با پرداخت سکه از راهنمایی هایی بازی استفاده کنید. مثلا با پرداخت 60 سکه، یکی از حروف پاسخ را آزاد کنید تا در حدس کلمات کار راحت تری داشته باشید.

شاید ایده بازی بسیار خلاقانه و جدید به نظر برسد، اما در حقیقت این طور نیست. تیم توسعه دهنده 100 درصد در طراحی بازی مستقیما از یک نمونه خارجی به نام 94% الگو گرفته که جز محبوب ترین بازی های حال حاضر سبک Trivia در دنیاست.

در واقع ایرانیزه کردن %94 و صد البته اضافه کردن 6 درصد به عنوان آن، تنها کار خلاقانه ای بوده که توسعه دهندگان بازی 100 درصد انجامش داده اند! هر چند با وجود این ایده تکراری، سرگرم کننده بودن بازی را نمی توان انکار کرد.

100 درصد واقعا ذهنتان را برای یافتن کلمات مرتبط به فشار می اندازد، و به خاطر مراحل زیادی که دارد تا هفته ها می تواند سرگرمی محبوبتان در موبایل باشد. نکته بسیار خوب دیگر در مورد 100 درصد این است که مثل دیگر محصولات آروند استودیو، به هیچ وجه مجبور به پرداخت درون برنامه ای نمی شوید و بازی طوری طراحی شده که اگر از مغزتان کمی بیشتر کار بکشید، به هیچ گونه راهنمایی و کمک برای رد کردن مراحل احتیاج نخواهید داشت.

بازی 100 درصد را می توانید همین حالا و به رایگان از کافه بازار دانلود کنید. در ادامه از شما دعوت می کنیم که به تماشای ویدئوی ارسالی آروند استودیو از بازی برای دیجیاتو بنشینید:

100 درصد

100 درصد

سازنده: آروند استودیو قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • شایان
    شایان | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    من چی رو دانلود کردم اصلا نمیاد >>>>

  • شایان
    شایان | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    من چی رو دانلود کردم اصلا نمیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی