ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از برنامه هایش برای اینترنت اشیاء می گوید

اینترنت اشیاء از جمله موضوعاتی است که این روزها بازار داغی پیدا کرده و شرکت های مختلف فعال در صنعت الکترونیک و کالاهای مصرفی نیز یکی پس از دیگری از برنامه های خود برای ورود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

اینترنت اشیاء از جمله موضوعاتی است که این روزها بازار داغی پیدا کرده و شرکت های مختلف فعال در صنعت الکترونیک و کالاهای مصرفی نیز یکی پس از دیگری از برنامه های خود برای ورود این عرصه سخن می گویند.

سامسونگ نیز که از بزرگان صنعت الکترونیک دنیا محسوب می شود، برنامه های ویژه ای برای عملیاتی کردن دنیای اینترنت اشیاء دارد و تصمیم گرفته با افزودن قابلیت هایی تازه (علاوه بر پخش محتوای تصویری) به تلویزیون های هوشمند خود، گامی مهم را در این راستا بردارد. در ادامه این مطلب توجه شما را به بیانیه خبری رسمی سامسونگ در این رابطه جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

تاکنون تلویزیون، تنها، وسیله‌ای برای مشاهده برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی محسوب می‌شد و درنتیجه فقط معیارهایی همچون کیفیت تصویر و ایجاد تجربه نمایش برتر مورد توجه بوده است. چندان تعجبی ندارد اگر بگوییم این ارزش‌های اساسی، به رغم ظهور تلویزیون‌های UHD و نیز تلویزیون هایی با رزولوشن 8K  نیز همچنان پابرجاست؛ اما سامسونگ، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در دنیا برای نهمین سال متوالی، روی یک موضوع بسیار هیجان‌انگیز و تأثیرگذار دست گذاشته است: اینترنتت اشیا و نسل آینده تلویزیون‌ها.

نقش جدید تلویزیون با اینترنت اشیا

چه کاری از تلویزیون‌های سامسونگ در آینده برمی‌آید؟ تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ می‌توانند تازه‌ترین اخبار روز، پیش‌بینی وضع هوا و البته گزارشی از ترافیک را نمایش دهند. همچنین کاربران می‌توانند کنترل باز و بسته کردن در و پنجره‌های منزل و حتی شرایط تهویه هوای محیط را نیز به وسیله تلویزیون‌های هوشمند در اختیار داشته باشند.

همچنین، قابلیت اینترنت اشیا در تلویزیون های سامسونگ باعث می شود تا با تنظیم روشنایی محیط از طریق تلویزیون، تماشای یک فیلم مستند درباره حیات وحش، به تجربه‌ای منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز برای کاربران بدل شود. علاوه بر این، تلویزیون‌های هوشمند به‌عنوان مرکزی برای کنترل دیگر دستگاه‌های خانه خواهند بود که می‌توانند آخرین وضعیت یخچال، ماشین لباسشویی و کولر را در نمایشگر خود گزارش دهند.

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ همچنین ابزار ارتباطی میان اعضای یک خانواده محسوب می‌شوند. به این ترتیب که به کمک تلویزیون و سیستم صوتی نصب شده در سراسر خانه می‌توان تمامی اعضا را برای شام دعوت کرد؛ و در شب سیستم‌های صوتی و روشنایی توسط تلویزیون خاموش خواهند شد و دمای مناسب محیط برای خواب تنظیم می‌شود. این فقط بخشی از تلاش‌های سامسونگ برای تأثیر مثبت تلویزیون در زندگی روزمره است.

ارتقای تجربه نمایش

برای سامسونگ ارتقای تجربه نمایش، همیشه در اولویت است. سامسونگ با شرکت‌هایی از جمله آمازون، نت‌فلیکس، چیلی و ویالی در حال همکاری است تا سیستم UHD را گسترش دهد و آن را پربارتر کند. همچنین تلویزیون‌های SUHD سامسونگ، دارای قابلیت پخش تصاویر HDR  هستند که امکان پخش این تصاویر را با کنتراست بیشتر، رنگ‌های روشن‌تر، جزئیات سایه پیچیده‌تر و نورهایی (Highlights) واضح‌تر، فراهم می‌کنند. بنابراین کاربران می‌توانند از این کیفیت فوق‌العاده تصویر در تلویزیون‌های SUHD سامسونگ در اندازه های متنوع از 48 تا 88 اینچ، لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    سامسونگ بهتره از سریعتر کردن آپدیتاش سخن بگوید
    که مدام خبر تعویقشونو اعلام میکنه
    همش دارم حرص میخورم
    الان ۶۰۱ هم اومده برای نکسسوس ۵ اما سامسونگ داره هی اندروید ۶ رو هم میندازه عقب

  • ممد
    ممد | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    همیشه پیشتاز و خلاق بودن این کره ای ها واقعا سامسونگ نوآوره خیلی پیشرفت تو صنعت تکنولوژیش داره همینجور ادامه بده میبینی موشکی فرستاد فضا??

    • محمد سپاهان
      محمد سپاهان | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

      خب موشک چیزی نیس که بتونه راحت کپی کنه ولی شاید اون مدلی که میمون گذاشتن توشو فرستادن هوا رو کپ بزنه

مطالب پیشنهادی