ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کونامی برای ساخت Metal Gear جدید استخدام می کند

با کوجیما یا بدون کوجیما، توسعه و ساخت Metal Gear های بعدی ادامه پیدا می کند و هیچ کس نمی تواند در برابر کونامی بایستد. این کمپانی ژاپنی قصد دارد با استخدام افرادی خلاق و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

با کوجیما یا بدون کوجیما، توسعه و ساخت Metal Gear های بعدی ادامه پیدا می کند و هیچ کس نمی تواند در برابر کونامی بایستد. این کمپانی ژاپنی قصد دارد با استخدام افرادی خلاق و صاحب نظر در حوزه های مختلف بازی های ویدیویی، تیمی تشکیل دهد و ادامه سری متال گیر را به آن ها بسپرد.

به نظر می رسد کونامی در ارتباط با تولید متال گیرهای بعدی کاملا جدی است و از همین حالا اهمیت ماجرا را با آگهی استخدام نشان داده است؛ کونامی بدون هیچ پنهان کاری، در صفحه استخدام نوشته که برای ساخت متال گیر جدید نیرو می خواهد.

قرارداد کوجیما و کونامی در تاریخ 15 دسامبر امسال به پایان رسید و کارگردان 52 ساله سری متال گیر، بعد از 30 سال و برای همیشه از شرکت متبوعش، کونامی جدا شد تا مسیر مستقل خود را با Kojima Productions در پیش گیرد.

در حال حاضر می دانیم که 3 نفر از اعضای اصلی استودیوهای کونامی حالا به کوجیما پیوسته اند و در Kojima Productions مشغول ساخت بازی انحصاری جدیدی برای پلی استیشن 4 شده اند. این احتمال می رود که کارکنان بیشتری بخواهند کونامی را ترک گفته و به کوجیما بپیوندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی