ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی جدید بتسدا براساس سری The Elder Scrolls با تاخیر عرضه می شود

تنها چند روز دیگر به اتمام سال 2015 باقی مانده و کم کم شرکت ها آماده تعطیلاتی طولانی می شوند. به مرور بازی های کمتری عرضه خواهد شد و همزمان با تعطیلات غربی، ما هم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

تنها چند روز دیگر به اتمام سال 2015 باقی مانده و کم کم شرکت ها آماده تعطیلاتی طولانی می شوند. به مرور بازی های کمتری عرضه خواهد شد و همزمان با تعطیلات غربی، ما هم فرصتی داریم تا سیل گسترده بازی های عرضه شده را مروری داشته باشیم. در این میان اما پرونده یک بازی بسته نشد.

The Elder Scrolls Legends، چند ماه پیش و در جریان برگزاری کنفرانس E3 بتسدا معرفی شد و طبق تریلر معرفی، قرار بود که در سال 2015 به بازار عرضه شود. دل مشغولی های بتسدا با Fallout 4 و بتای DOOM به قدری زیادی بوده که گویا آن ها The Elder Scrolls Legends را فراموش کرده اند.

لجندز یک بازی کارتی بر اساس دنیای غنی The Elder Scrolls است که رویکردی مشابه با Hearthstone از بلیزارد دارد. کارت ها با قدرت های مختلف در برابر یکدیگر صف می کشند و به نبرد می پردازند. جالب اینجاست که حتی پس از کنفرانس E3 هم بتسدا جزئیات چندانی از این بازی منتشر ننمود.

با این حال، پیت هاینز، مدیر بخش روابط عمومی بتسدا در جواب یکی از کاربران توییتر، عرضه بازی را به سال 2016 موکول کرد. طبیعتا انتظار نمی رود که در چنین مدت زمان کوتاهی بتسدا قصد عرضه بازی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی