ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیل گران پیش بینی کرده اند: شیائومی تا آخر سال 73 میلیون موبایل خواهد فروخت

کمپانی شیائومی در سال 2014 میلادی حدود 61 میلیون دستگاه اسمارت فون فروخته بود که موفقیت بسیار بزرگی برای آنها محسوب می گشت. این مساله نشان می داد این شرکت که حدودا 5 سال و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

کمپانی شیائومی در سال 2014 میلادی حدود 61 میلیون دستگاه اسمارت فون فروخته بود که موفقیت بسیار بزرگی برای آنها محسوب می گشت. این مساله نشان می داد این شرکت که حدودا 5 سال و نیم از تاسیس آن می گذرد، چقدر سریع پله های ترقی را طی نموده و اکنون جایگاه بسیار خوبی در میان تولید کننده های تلفن همراه در کشور چین دارد.

در ابتدای سال جاری میلادی، شیائومی یک چشم انداز فروش برای کمپانی خود تعریف نمود و به واسطه آن اعلام کرد که تا سال 2016 میلادی رقمی میان 80 تا 100 میلیون دستگاه موبایل خواهند فروخت. اما بر اساس آخرین گزارشات، گویا آنها به این هدف نرسیده اند و در همین راستا، یک تحلیل گر چینی میزان فروش شرکت مذکور را همچنان صعودی پیش بینی نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به گزارش این تحلیل گر، شیائومی تا انتهای سال 2015 تقریبا 73 میلیون دستگاه موبایل خواهد فروخت که حتی به حداقل تعیین شده در هدف آنها که 80 میلیون دستگاه بوده نیز نمی رسد. شرکت چینی مذکور موفق شد در سه ماهه نخست امسال 15 میلیون، در سه ماهه دوم 20 میلیون و در سه ماهه سوم 18.5 میلیون دستگاه موبایل به فروش برساند. با در نظر گرفتن این سیر صعودی این طور به نظر می رسد که در سه ماهه چهارم آنها موفق به فروش 20 میلیون اسمارت فون گردند.

البته تحلیل گر یاد شده اعلام نکرده چگونه به این رقم احتمالی رسیده اما اعتقاد دارد که نرخ فروش همین میزان خواهد بود.

همچنین جا دارد اشاره کنیم این مقدار فروش برای شرکت چینی مورد بحث چندان هم بد نبوده زیرا مدیرعامل آن یعنی «لی جون» در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده اظهار داشته که تقاضای خرید موبایل در سراسر چین کاهش داشته و این فقط به کمپانی آنها محدود نمی گردد. در نتیجه همین تعداد درخواست صورت گرفته نیز به نظرشان کافیست و از این که نتوانسته اند هدف خود را محقق سازند چندان نگران نیستند. حتی خوشحال هم هستند که فروششان همچنان سیر بالارونده داشته و قادر خواهند بود در سال آتی میلادی نرخ آن را بیشتر توسعه دهند.

در انتها نیز بد نیست بدانید که شرکت هوآوی نیز در بیانیه ای که امروز منتشر نموده میزان فروش کلی اسمارت فون های خود را در سال جاری یکصد میلیون دستگاه ذکر کرده. البته باید اضافه کنیم که این شرکت در بیرون از چین نیز بازار فروش خوبی دارد و کشورهای بیشتری تحت پوشش آن هستند. بعلاوه، هدف اصلی هوآوی دستیابی به مقاوم سوم برترین برند موبایل در جهان است و بنابراین این نرخ فروش از طرف آنها چندان هم بعید نبوده.

حالا باید منتظر ماند و دید این دو کمپانی چه هدفی را برای سال آینده خود تعیین می نمایند و آیا قادر خواهند بود به آن دست پیدا کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    این هواوی و شیاومی و لنوو بازار موبایل بعضی کشورارو قبضه کردن.73 میلیون کم نیست ها

مطالب پیشنهادی