ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت G.SKILL از کیت های حافظه DDR4 خود پرده برداشت

شرکت تایوانی G.SKILL از سال ۲۰۰۳ به شکل حرفه ای وارد حوزه تولید قطعات کامپیوتری از جمله چیپ های حافظه شده و اکنون یکی از شرکت های سرشناس در این زمینه به حساب می آید. کمپانی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

شرکت تایوانی G.SKILL از سال ۲۰۰۳ به شکل حرفه ای وارد حوزه تولید قطعات کامپیوتری از جمله چیپ های حافظه شده و اکنون یکی از شرکت های سرشناس در این زمینه به حساب می آید.

کمپانی یاد شده به تازگی از حافظه های رم 8 و ۱۶ گیگابایتی خود از نوع DDR4 پرده برداشته و در همین راستا، نماینده G.SKILL در ایران نیز بیانیه خبری این موضوع را برای دفتر دیجیاتو ارسال نموده است که در ادامه مطلب می توانید آن را مطالعه فرمایید.

کمپانی G.SKILL، تولید کننده برتر حافظه های پرسرعت و قطعات گیمینگ حرفه ای مفتخر است که از حافظه های DDR4 16GB و 8GB خود با مشخصات جدید رونمایی کند. این محصولات رده بالا که به IC های Samsung مجهز اند، کارایی حافظه های DDR4 را از 3000MHz CL14 16GB 2x8GB به 3200MHz CL14 64GB 4x16GB ارتقاء داده اند.

با توجه به روند پیشرفت حافظه های DDR4 و استفاده از کیت های حافظه با ماژول های 16 گیگابایتی برای کامپیوتر های حرفه ای، هم اکنون G.SKILL اقدام به ارائه حافظه های پرسرعت رده بالا نموده است. مدل پرچمدار DDR4 3200MHz CL14 64GB 4x16GB با ترکیب ظرفیت حافظه و فرکانس بیشتر حین داشتن زمان تاخیر پایین CL14-14-14-35، سریع ترین کیت حافظه DDR4 تا به امروز را ارائه می کند.

پشتیبانی از XMP برای نسل ششم پردازنده های Intel Core و پلتفرم های Z170 

تمام این حافظه های جدید DDR4 دارای استاندارد Intel XMP2.0 هستند تا هماهنگی با نسل ششم پردازنده های Intel Core و چیپست Z170 به بهترین شکل صورت گیرد. کیت های حافظه رده بالای G.SKILL در سری های Trident Z و Ripjaws V به زودی توزیع خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    کی بشه ما از اینا بخریم ................ مرسی دیجیاتو

مطالب پیشنهادی