ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی در پی توسعه پردازشگر گرافیکی و حافظه RAM برای موبایل هایش است [شایعه]

هوآوی در حال حاضر بیشتر موبایل هایش را به چیپست های خانگی خود، موسوم به «کایرین» مجهز می کند. امروز ولی در گزارشی تازه بیان شده که شرکت چینی، تصمیم دارد جدا از پردازنده مرکزی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ آذر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

هوآوی در حال حاضر بیشتر موبایل هایش را به چیپست های خانگی خود، موسوم به «کایرین» مجهز می کند. امروز ولی در گزارشی تازه بیان شده که شرکت چینی، تصمیم دارد جدا از پردازنده مرکزی چیپست ها، پردازشگر گرافیکی آنها را نیز در کنار حافظه های RAM توسعه دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در چیپست های کایرین، جدا از پردازنده مرکزی که توسط خود هوآوی توسعه یافته، از پردازشگرهای گرافیکی ساخته شده به دست شرکت ARM با کد Mali بهره گرفته می شود.

حالا شرکت مورد بحث امیدوار است که با توسعه یک پردازشگر گرافیکی خانگی و استفاده از آن در کنار پردازنده مرکزی اش، بتواند هماهنگی بیشتری میان این دو بخش ایجاد کرده و به کارایی بالاتری دست یابد.

این در حالیست که گفته شده هوآوی برای توسعه حافظه RAM به صورت خانگی نیز تصمیم به همکاری با یکی از بزرگان این صنعت نظیر شرکت SK Hynix، سامسونگ یا Micron Technology دارد. البته به نظر می رسد که باز هم توسعه به شکل خانگی توسط خود هوآوی صورت پذیرد و یکی از سه شرکت یاد شده، در امر بهینه سازی و تولید انبوه چیپ های حافظه RAM همکاری کنند.

در این گزارش، خبری مبنی بر یک چهارچوب زمانی تعیین شده برای دیدن چیپست های مجتمع کایرین به همراه پردازشگر گرافیکی خانگی یا حافظه های RAM خود هوآوی مشخص نگشته است. این در حالیست که پرچمدار بعدی شرکت چینی به نام P9 نیز به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل و در شهر بارسلون رونمایی خواهد شد و بسیار بعید به نظر می رسد که چیپست هایی با پردازنده مرکزی و همچنین پردازشگر گرافیکی از سوی خود هوآوی در آن به کار گرفته شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    آره آفرین خیلی خوبه ایشالله بزودی با کله میخوره زمین مردم از شر محصولات بی ریشه خلاص میشن

    • پوریا
      پوریا | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

      اگه همین به قول شما محصولات بی ریشه نبودن الان همین باریشگان قیمتاشون 2 برابر الان بود

  • پوریا
    پوریا | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    بهترین کارو میکنه

مطالب پیشنهادی