ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن ها و بازی هایی برای جمع های گرم و صمیمی شب یلدا

شب یلدا، بلندترین شب سال،‌ بهانه خوبی است که هر سال با دوستان و عزیزانمان دور هم جمع شویم، بگوئیم و بخندیم، حافظ و شاهنامه بخوانیم، کاممان را با انار و هندوانه و آجیل شیرین کنیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

شب یلدا، بلندترین شب سال،‌ بهانه خوبی است که هر سال با دوستان و عزیزانمان دور هم جمع شویم، بگوئیم و بخندیم، حافظ و شاهنامه بخوانیم، کاممان را با انار و هندوانه و آجیل شیرین کنیم و شبی زیبا و فراموش نشدنی را در کنار کسانی که دوستشان داریم به صبح برسانیم.

زندگی پر مشغله امروزی نمی گذارد که سالی بیش از دو سه مرتبه، چنین دورهمی های خانوادگی و دوستانه ای داشته باشیم، بنابراین وقتی مناسبتی مثل یلدا فرا می رسد باید فرصت را مغتنم بشماریم و از هیچ کاری برای خاطره انگیز شدن این جشن زیبا و باستانی دریغ نکنیم.

هیچ چیز در جمع های بزرگ، بیشتر از بازی های دسته جمعی نمی تواند سور و ساط خنده و شادی را فراهم کند، برای همین ما در دیجیاتو برایتان بهترین بازی های دسته جمعی در سیستم های عامل موبایل را گلچین کرده ایم تا با بازی کردن آنها در جمع هایتان حسابی خوش بگذرانید. البته از اپلیکیشن های ویژه شب یلدا هم نباید غافل ماند، برای همین در این مطلب چند نمونه خوب و کاربردی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ضمن تبریک شب یلدا به شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم تا در ادامه با مطلب ویژه دیجیاتو همراه باشید. 

فردوسی (شاهنامه)

Ferdowsi 1

شاهنامه کتاب قطور و سنگین وزنی است و حمل و نقلش دردسر آفرین، اما به جای آن می توانید از اپلیکیشن موبایلش استفاده کنید. شاهنامه خوانی یکی از سنت های قدیمی ایرانیان در شب های یلدا بوده و هست، و اپلیکیشن فردوسی از گروه گندم یکی از شیک ترین و در عین حال کم حجم ترین نمونه های مجازی این یادگار ارزشمند و حماسی از حکیم ابوالقاسم فردوسی است که می توانید در موبایل هایتان داشته باشید.

فردوسی (شاهنامه)

فردوسی (شاهنامه)

سازنده: گندم قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.9 مگابایت زبان:

دیوان حافظ

Hafez 1

با این اپلیکیشن برای خانواده، اعضای فامیل و دوستانتان در شب یلدا فال حافظ بگیرید. دیوان حافظ حجم کمی دارد، و فال گرفتن در آن آسان است. نیت کنید، روی گزینه فال اشاره و در نهایت از کلام نغز لسان الغیب خواجه شیراز و توصیه های آرامش بخش او بهره مند شوید. تعبیر فایل یکی از خصوصیات خوبی است که در این اپلیکیشن خواهید یافت.

دیوان حافظ (همراه با فالگیر اختصاصی)

دیوان حافظ (همراه با فالگیر اختصاصی)

سازنده: محسن جهانی قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:

یلدای نمکی

Yaldaye Namaki 1

یلدای نمکی یک بسته کامل برای شب یلداست که همه جور چیزی در آن پیدا می کنید؛ از پیامک های یلدایی گرفته تا فال حافظ و کارت پستال و آموزش میوه آرایی و مهم تر از همه، مطالبی در مورد فلسفه شب یلدا و سنت های اصیل آریایی.

یلدای نمکی

یلدای نمکی

سازنده: فرا قیمت: 1000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9.2 مگابایت زبان:

سربالا

sarbala-main

سر بالا از آن بازی هایی است که می تواند یک جمع صد نفره را هم به وجد بیاورد! کافیست موبایل یا تبلت را روی پیشانی تان نگه دارید و کلمات پدیدار شده روی صفحه را با راهنمایی کسانی که روبرویتان نشسته اند، حدس بزنید.

بازی در همین حین با دوربین جلو از واکنش های افراد روبرویتان فیلمبرداری می کند تا بتوانید فیلم ها را ذخیره کنید و بعدا با دیدنشان حسابی بخندید.

سربالا

سربالا

سازنده: دیجیاتو قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.2 مگابایت زبان:

بطری بازی حرفه ای (شجاعت یا حقیقت)

Botri 1

شجاعت یا حقیقت؟ انتخاب شما چیست؟ بطری بازی همیشه یکی از جذاب ترین بازی های جمعی بوده که معمولا به خاطر پرسش ها و درخواست های احمقانه اطرافیان به دعوا و کدورت منتهی می شود!‌ بطری بازی حرفه ای کارهای ملایمی از شما می خواهد تا دیگر شاهد تلفات جسمی و آسیب های روحی در این بازی استرس زا نباشید!

بطری بازی حرفه ای

بطری بازی حرفه ای

سازنده: سپهر قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.2 مگابایت زبان:

دبرنا (بازی گروهی)

com.armiksoft.daberna0

دبرنا یک بازی تخته ای بسیار ریشه دار و قدیمی است که مطمئنا همگی یک بار تجربه اش کرده ایم. شبیه سازی مجازی این بازی امکان شرکت 18 نفر به طور همزمان را برایتان فراهم می کند، بدون این که نیازی به اتصال دستگاه ها از طریق بلوتوث یا وای فای داشته باشید.

در این بازی یک نفر نقش میزبان را بر عهده گرفته و اعداد بین 1 تا 100 را می خواند، بقیه شرکت کنندگان هم کارتی دارند که اعداد به صورت رندوم در آن قرار گرفته اند. هر وقت که میزبان عدد موجود در کارتتان را خواند، کافیست روی عدد اشاره کنید و این کار را تا جایی ادامه دهید که کارتتان تکمیل شود. برنده بازی کسی است که زودتر از همه کارتش را تکمیل کرده باشد.

دبرنا (بازی گروهی)

دبرنا (بازی گروهی)

سازنده: آرمیک قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.4 مگابایت زبان:

سوپر منچ

Super Mench 1

برای بازی کردن سوپر منچ، چهار نفر می توانند به طور همزمان از یک موبایل یا تبلت استفاده کنند. قواعد بازی را هم که می دانید: چهار مهره تان را یک دور دور صفحه بازی چرخانده و آن ها را در جایگاه مخصوص بنشانید.

سوپر منچ

سوپر منچ

سازنده: احسان وصال قیمت: 2000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.6 مگابایت زبان:

 Micro Battles

screen520x924

برای بازی کردن بازی دونفره میکرو بتلز، به دو اسمارت فون احتیاج دارید. بازی چهار مینی گیم دارد: مار، مبارزه روبات ها، مسابقه اتومبیلرانی و نبرد سامورایی ها. این مینی گیم ها را می توانید به طور همزمان و از طریق اتصال بلوتوث و وای فای با کسی که در کنارتان نشسته بازی کنید و لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

Micro Battles 3

Micro Battles 3

سازنده: Donut Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:

DUAL

DUAL! 11

!DUAL بدون شک یکی از خلاقانه ترین بازی های دو نفره ای است که در پلتفرم موبایل پیدا می کنید. در این بازی شما و حریفتان باید روی به روی هم بایستید، موبایل هایتان را در دو دست گرفته و به سمت هم شلیک کنید. تیرهای شلیک شده بین صفحه نمایش دو موبایل رد و بدل می شوند و در این کار ذره ای لگ یا تأخیر نمی بینید.

!DUAL

!DUAL

سازنده: .Seabaa, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 21.5 / 7.1 مگابایت زبان:

Four in a row 2

4 in a row 2 Pic

هدف بازی Four in a row، ردیف کردن چهار مهره ای است که هم رنگ و هم شکل باشند. بازی را هم به صورت مالتی پلیر اینترنتی، و هم به شکل LAN و با کسی که نزدیکتان نشسته می توانید بازی کنید.

Four in a row 2

Four in a row 2

سازنده: Magma Mobile قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 40.8 / 13 / 12.3 مگابایت زبان:

Gun Bros Multiplayer

screen568x568

دو برادر جنگجو، قهرمانان این بازی اند که به سراغ روبات های غول آسا می روند. بازی را هم می توانید به صورت تک نفره پیش ببرید، و هم با یک نفر دیگر به صورت مالتی پلیر اینترنتی به انجامش بپردازید.

Gun Bros 2

Gun Bros 2

سازنده: Glu قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 204 / 194 مگابایت زبان:

Tic Tac Toe

561

تیک تک تو همان دوز خودمان است که همیشه روی کاغذ بازی می کردیم. اما با دانلود این بازی می توانید در مصرف کاغذ و جوهر صرفه جویی کنید و دو نفری روی یک صفحه به دوز بازی کردن بپردازید.

Tic Tac Toe

Tic Tac Toe

سازنده: Optime Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 15.5 / 5 / 2.5 مگابایت زبان:

Table Football

unnamed

فوتبال دستی وسیله بزرگ و جاگیری است، همه هم آن را ندارند، ولی خوشبختانه شبیه سازهای مجازی آن در موبایل فراوانند. Table Football یکی از بهترین نمونه هاست که هم به صورت یک نفره و هم دو نفره می توانید آن را بازی کنید.

Table Football

Table Football

سازنده: Galatic Droids قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 1.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 25.6 / 16 / 0.4 مگابایت زبان:

Stick Men Fighting 2

unnamed (3)

در Stickmen Fighting 2 می توانید دو موبایل اندرویدی را از طریق بلوتوث به هم متصل کرده و یک مبارزه جانانه به راه بیندازید. بازی 14 استیج منحصر به فرد دارد که در آنها می توانید ضربات ترکیبی استیکمن ها را امتحان کرده و روی حریف مقابلتان را کم کنید!

Stick Men Fighting 2

Stick Men Fighting 2

سازنده: H&G Mobile Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35 مگابایت زبان:

Pro Pool 2015

screen640x640

Pro Pool 2015 یکی از حرفه ای ترین شبیه سازهای بیلیارد است که می توانید به صورت دو نفره و مالتی پلیر محلی تجربه اش کنید. جزئیات گرافیکی بازی در حد بسیار خوبی قرار دارد و انواع حالات بازی، از ایت بال و اسنوکر و ... را می توانید در آن تجربه کنید.

Pro Pool 2015

Pro Pool 2015

سازنده: .iWare Designs Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70.9 / 47.6 مگابایت زبان:

Football Touch 2015

screen520x924

یکی از بهترین بازی های فوتبالی که می توانید به صورت دو نفره تجربه اش کنید. برای اتصال دو موبایل به هم، باید یک هات اسپات وای فای بسازید. نکته بسیار خوب در مورد بازی اینجاست که نیازی نیست سیستم عامل دو موبایل با هم یکسان باشد، بلکه بازی به خوبی بین دو دستگاه iOS و اندرویدی ارتباط برقرار می کند.

Football Touch 2015

Football Touch 2015

سازنده: ooblada قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 48.3 / 33 مگابایت زبان:

Dots & Boxes

com.outofthebit.dots0_

برنده بازی Dots and Boxes کسی است که بیشترین خانه را در صفحه نقطه ها به خودش اختصاص دهد. بازی را می توانید با کسی که در کنارتان نشسته بازی کنید، یا اینکه هوش مصنوعی و بازیبازان آنلاین را به رقابت بطلبید.

Dots and Boxes

Dots and Boxes

سازنده: OutOfTheBit ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 7.5 / 5.8 / 2 مگابایت زبان:

Doodle Army 2 : Mini Militia

screen520x924 (1)

حداکثر 6 نفر می توانند در جنگ های Doodle Army 2 شرکت کنند. کافیست شش نفر دور هم جمع شوید، موبایل ها را از طریق بلوتوث یا وای فای به هم متصل کنید و آنگاه در میدان مبارزه به جان هم بیفتید. سبک و سیاق بازی بی شباهت با سری بازی های Worms نیست، اما خشونت به مراتب بیشتری را در آن تجربه خواهید کرد.

Doodle Army 2 : Mini Militia

Doodle Army 2 : Mini Militia

سازنده: Appsomniacs LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 80.7 مگابایت زبان:

Armored Car 2

screen640x640 (1)

یک جنگ تمام عیار میان ماشین ها. با LAN کردن Armored Car 2 می توانید چند نفری وارد مسابقات جنون آمیز این بازی شوید و با پرتاب بمب و موشک، دمار از روزگار همدیگر دربیاورید.

Armored Car 2

Armored Car 2

سازنده: CreDeOne Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98.8 / 59 مگابایت زبان:

Taekwondo Game

screen520x924

علاقه مندان به ورزش های رزمی عاشق این بازی می شوند. Taekwondo Game را می توانید به صورت دو نفره و از طریق اتصال موبایل ها با وای فای بازی کنید. این بازی هم مثل فوتبال تاچ یک بازی بین پلتفرمی است؛ یعنی لزوما نیازی به یکسان بودن سیستم عامل موبایل طرفین مبارزه نیست و آیفون دارها و صاحبان موبایل های اندرویدی به راحتی می توانند آن را با هم بازی کنند.

Taekwondo Game

Taekwondo Game

سازنده: Hello There قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 77 / 42 مگابایت زبان:

اگر در دانلود بازی های اندرویدی این لیست از گوگل پلی به مشکل برخوردید، توصیه می کنیم برای دانلود فایل نصب، نام بازی را در وبسایت APKMirror جستجو کرده و به دانلود آن اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۱ دی ۱۳۹۴

    هی ، یادش بخیر ، سوپر منچ رو تو جوونیا برا آقای وصال زدم . با ادوبی ایر بود ، یک و سیصد هم ازش گرفتم :)

  • Witcherfalse
    Witcherfalse | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    ممنون که نگاهی به ویندوز هم داشتید ،
    شب یلدای من که یه اتاق خالی و یه بخاری و کوله باری از کتاب .
    کنکور بد دردیه ، واقعا باید از آقای ادیب هم تشکر کنم پست هاشون سبک زندگی و تلاشمو خیلی عوض کرده دمشون گرم امیدوارم به آرزوی دل خودشون برسن،
    بچه های دیجی هم یلداتون مبارک

    • Witcherfalse
      Witcherfalse | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

      خواهشا شب یلداست تایید کنید

  • محمد
    محمد | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    بازی rise of glory هم بازی هواپیمایی فوق العاده باحالیه. هشت نفر همزمان میتونن وصل بشن

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    منتظر آتیش بازی!
    سالگرد اولین دراپ تست دیجیاتو!
    یادش بخیر سربالا! :))

مطالب پیشنهادی