ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توشیبا در سراشیبی سقوط؛ احتمال ثبت زیان ۴.۱ میلیارد دلاری تا پایان سال مالی ۲۰۱۵

بر اساس تازه ترین برآورد مالی به شکل غیر رسمی، شرکت توشیبا به احتمال زیاد در سال مالی ۲۰۱۵ یک زیان خالص ۴.۱ میلیارد دلاری را گزارش خواهد کرد. علت این موضوع هم البته بازسازی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

بر اساس تازه ترین برآورد مالی به شکل غیر رسمی، شرکت توشیبا به احتمال زیاد در سال مالی ۲۰۱۵ یک زیان خالص ۴.۱ میلیارد دلاری را گزارش خواهد کرد. علت این موضوع هم البته بازسازی های گسترده ای است که پس از رسوایی مالی و استعفای مدیران ارشد این شرکت صورت پذیرفت.

این در حالیست که یکی از افراد آشنا با شرکت توشیبا به وال استریت ژورنال می گوید که در جلسه امروز هیئت مدیره این شرکت، تصمیم بر این است که جلوی بازسازی کسب و کارهایی که با سودآوری همراه نیستند گرفته شود.

در حال حاضر تمرکز شرکت توشیبا بر توسلید کامپیوترهای شخصی و همچنین توسعه تلویزیون ها معطوف بوده؛ دو بخشی که در نیمه اول سال مالی ۲۰۱۵ برای شرکت یاد شده زیان های خالصی معادل ۴۲ میلیارد ین ژاپن به همراه داشتند. این در حالیست که اکنون شایعه شده که توشیبا تصمیم دارد بخش نیمه هادی خود که برای سازندگان تلفن های هوشمند چیپ حافظه تهیه می کند را نیز به فروش برساند.

شخصی که این گزارش را به وال استریت ژورنال داده از طرفی ادعا می کند که به زودی شاهد زیان تلقی شدن بخش هایی در توشیبا خواهیم بود و ایندر حالیست که قسمتی از نیروی کار این شرکت نیز به زودی اخراج می گردند. همانگونه که ذکر شد در سال مالی ۲۰۱۵ (که برای شرکت توشیبا، در انتهای ماه مارس ۲۰۱۶ به پایان می رسد)، توشیبا انتظار یک زیان خالص ۴.۱ میلیارد دلاری را دارد. سخنگوی این شرکت نیز از پاسخ دادن به وال استریت ژورنال امتناع ورزیده و صرفا گفته که این رقم از سوی کمپانی اش تایید نگشته و به شکل رسمی بیان نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Z.S
    Ali Z.S | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    اگه توشیبا بخواد بخش تولید حافظه و نیمه هادیشو بفروشه
    صد در صد سونی میخره!
    چون همین الان حافظه داخل مموری ها و هارد های سونی ساخت توشیباس و از این به بعد به نام سونی میشه!
    حتی 90 درصد لپ تاپ ها هارد hdd توشیبا دارن
    که واقعا کیفیت بالایی هم دارن

مطالب پیشنهادی