ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرتاب فالکون 9 برای آنکه فرود بهتری داشته باشد یک روز به تعویق افتاد

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید، بعد از شش ماه وقفه و تجدید قوا، اسپیس اکس آماده شده تا مجددا فعالیت هایش را از سر گیرد و قرار بر این بود که این کمپانی روز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

همانطور که پیشتر در خبرها خواندید، بعد از شش ماه وقفه و تجدید قوا، اسپیس اکس آماده شده تا مجددا فعالیت هایش را از سر گیرد و قرار بر این بود که این کمپانی روز گذشته نسخه بهبود یافته ای از راکت فالکون 9 را که حاوی 11 ماهواره برای یک شرکت ارتباطی آمریکایی بود به فضا پرتاب کند.

اما خبر رسیده که پرواز فالکون 9 از پایگاه Cape Canaveral مجددا به تعویق افتاده و این بار قرار است که با تاخیر 24 ساعته انجام بگیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در واقع ماجرا از این قرار است که چهار ساعت قبل از پرتاب این راکت ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی اسپیس اکس توئیتی را منتشر کرد و در آن خبر داد که عملیات پرتاب راکت 24 ساعت به تعویق افتاده است.

ماسک اعلام داشته که پرتاب این راکت در شب دوشنبه شانس فرود موفق و مناسبش را تا 10 درصد افزایش می دهد. علاوه بر این، طبق اعلام شرکتی به نام Orbcomm که در این عملیات مشارکت دارد، اکسیژن مایع نیز دراین زمان اضافه بهتر خنک می شود.

اگر پرواز امروز با موفق انجام شود، نخستین باری خواهد بود که راکت اسپیس اکس با موفقیت و بعد از انجام ماموریت خود مجددا روی زمین فرود می آید و به همین دلیل روشن است که این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا عملیات پرتاب را در بهترین زمان که شانس موفقیتش هم بالاست به انجام برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    من مسلمان برای موفقیت این بشر دعا میکنم

مطالب پیشنهادی