ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در نمایشگاه CES 2016 یک جاروبرقی جدید بهره مند از تکنولوژی واقعیت افزوده را رونمایی می کند

ال جی یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده اسمارت فون در دنیاست و در کنار آن، فناوری های دیگری را هم به مشتریانش ارائه می کند. این شرکت درست مانند سامسونگ، همه جور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

ال جی یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده اسمارت فون در دنیاست و در کنار آن، فناوری های دیگری را هم به مشتریانش ارائه می کند.

این شرکت درست مانند سامسونگ، همه جور کالایی را در سبد تولیداتش دارد که از آن جمله می توان به تلویزیون، اسمارت واچ، سیستم های تهویه هوا و حتی جاروبرقی های هوشمند اشاره نمود.

در همین راستا، ال جی اعلام کرده که در نظر دارد سِری به روز رسانی شده ای از محصولات CordZero خود را در جریان نمایشگاه CES (نمایشگاه کالاهای الکترونیکی مصرفی) در لاس وگاس رونمایی کند که ماه آینده برگزار خواهد شد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

جالب ترین محصول از این سری HOM-BOT Turbo+ نام دارد که در واقع نوعی جاروبرقی رباتیک است که به تکنولوژی واقعیت افزوده مجهز گردیده و به همین خاطر می توان گفت که در گروه خود اولین به شمار می رود اما باید دید که در عمل چگونه است.

الجی همچنین در نظر دارد محصول دیگری به نام CordZero Canister را رونمایی کند که در اصل نوعی جاروبرقی 2 در یک از سری CordZero است و در کنار آن مدل CordZero Bedding Cleaner نیز در جریان این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

در این قسمت اما در نظر داریم اندکی بیشتر در مورد HOM-BOT Turbo+ صحبت کنیم. این جاروی رباتیک از فناوری واقعیت افزوده الجی و همچنین قابلیت هوشمندی به نام Home-Joy بهره می گیرد.

اما جالب ترین ویژگی این وسیله توانایی آن در تشخیص دستورالعمل هایی است که از طریق دوربین موبایل خود در اختیارش قرار می دهید. به لطف این امکان، میتوانید به ربات نشان دهید که دوست دارید کدام ناحیه از منزل را تمیز کند که این مساله در نوع خود بسیار مبتکرانه و جالب توجه است.

این ربات همچنین مجهز به حسگرهای دوربین Triple Eye است که از محیط اطراف تصویربرداری می کنند تا ربات تشخیص دهد کدام بخش ها را تمیز کرده و کدام بخش ها باقی مانده اند.

البته امکانات دیگری نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به قابلیت های Home-View و Home-Guard اشاره نمود که به ترتیب ویدئویی آنی از فعالیت های ربات را روی اسمارت فون شما پخش کرده و نقش یک سیستم امنیتی را برای منزلتان ایفا می کنند؛ جارو ربات الجی قادر است عکس هایی از خانه تان را برای اسمارت فون شما ارسال کند و هرگونه حرکت غیرعادی در منزل را شناسایی نماید.

این ربات همچنین به Robonavi مجهز شده که در اصل نوعی نرم افزار هوشمند است و با بهره گیری از پردازنده دوگانه تعبیه شده درون جاروبرقی می تواند داده هایی را برای مسیریابی دریافت نماید.

روی هم رفته باید بگوییم که HOM-BOT Turbo+ محصولی جالب و کاملا ابتکاری به نظر می آید و باید دید که آیا در دنیای واقعی نیز تا این اندازه جذاب عمل می کند یا خیر. لازم است یادآور شویم که این دستگاه همراه با ضمانت ده ساله عرضه می شود.

LG-2-in-1-CordZero-handstick_1

 

LG-HOM-BOT-Turbo_2

LG-HOM-BOT-Turbo_1

LG-Bedding-Cleaner-2016_1

LG-CordZero-Canister-2016_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی