ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپراتور چینی: فروش گلکسی اس ۷ در ماه مارس آغاز می شود

بزرگترین اپراتور کشور چین به نام «China Mobile» خبر می دهد که گلکسی اس ۷ سامسونگ را در ماه مارس سال آینده میلادی به دست کاربران خواهد رساند. البته مشخصا آماری که از سوی این اپراتور ارائه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

بزرگترین اپراتور کشور چین به نام «China Mobile» خبر می دهد که گلکسی اس ۷ سامسونگ را در ماه مارس سال آینده میلادی به دست کاربران خواهد رساند. البته مشخصا آماری که از سوی این اپراتور ارائه شده مربوط به کشور چین است اما سامسونگ معمولا عرضه پرچمدارانش را به شکل جهانی آغاز می کند.

اینطور که به نظر می رسد، همانند فبلت نوت ۵، گلکسی اس ۷ سامسونگ نیز سریعا پس از رونمایی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. این در حالیست که اپراتور یاد شده در مورد نسخه اج از گلکسی اس ۷ سخنی به میان نیاورده و اکنون احتمال داده می شود که بر خلاف سال گذشته، صرفا یک نمونه استاندارد از این تلفن هوشمند تولید شده و به دست مشتریان برسد.

در هفته گذشته همچنین وال استریت ژورنال اطلاعات جالبی در مورد گلکسی اس ۷ سامسونگ منتشر کرده و گفته بود رونمایی از این تلفن هوشمند توسط کره ای ها در اواخر ماه فوریه صورت می پذیرد؛ صرفا چند روز پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل در بارسلون.

گلکسی اس ۶ سامسونگ در روز یکم مارس ۲۰۱۵ در MWC معرفی شد و بیش از یک ماه بعد، در دهم آوریل به شکل جهانی در ۲۰ کشور به فروش رسید. در سال جاری نیز سامسونگ چند هفته پیش از آغاز IFA از گلکسی نوت ۵ پرده برداشت و بعید نیست برای گلکسی اس ۷ نیز چنین کاری را قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل انجام دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ممد
    ممد | ۱ دی ۱۳۹۴

    بازار چین و هند تو اولویتن اگه کارت تو این دو تا کشور بگیره دیگه تمام فقط برات سود خالص داره خدا کنه اس هفت بهترین فروش تو خوده سامسونگ و بقیه برندا داشته باشه و دوباره مث سابق کارمون بیفته رو دور بشیم دوباره اولین

  • مرتضی
    مرتضی | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    واقعا زمان باش زود میگذره انگار همین دیروز بود اس 6مو معرفی کردن

مطالب پیشنهادی