ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی Coleco در اوایل سال 2016 کنسولی مبتنی بر کارتریج عرضه خواهد کرد

کمپانی آمریکایی Coleco، که شهرت خود را مدیون تولید کنسول برای بازی ویدیویی رترو است و قبلا با نام های Coleco Telstar و ColectoVision شناخته می شد، قصد دارد که اوایل سال 2016 میلادی، کنسولی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

کمپانی آمریکایی Coleco، که شهرت خود را مدیون تولید کنسول برای بازی ویدیویی رترو است و قبلا با نام های Coleco Telstar و ColectoVision شناخته می شد، قصد دارد که اوایل سال 2016 میلادی، کنسولی جدید و کارتریجی عرضه کند.

کمپانی مورد بحث در تلاش است که با همکاری سازمان Retro Video Games System، کنسولی جدید به نام Coleco Chameleon به انتشار برساند تا طرفداران بازی های قدیمی و رترو، بار دیگر عناوین محبوب شان را تجربه کنند. با وجود این که دستگاه مذکور تنها با کارتریج کار می کند، سازندگان، آن را دستگاهی مطابق کنسول های بازی امروزی خوانده اند.

کنسول Coleco Chameleon می تواند بازی های 8، 16 و 32 بیتی را به راحتی اجرا نماید؛ هرچند که لیست بازی های پشتیبانی شده از سوی این دستگاه، هنوز به انتشار نرسیده است. اما سازندگان قول داده اند که دستگاه مورد بحث و کارتریج های آن، کیفیتی عالی خواهند داشت و با بهره گیری از پلاستیک باکیفیت و مرغوب ساخته خواهند شد.

جزییات بیش تر و نحوه قیمت گذاری این دستگاه هنوز مشخص نیست، با این حال سازندگان قول داده اند که Coleco Chameleon در رویداد Toy Fair شهر نیویورک به نمایش در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hesam
    Hesam | ۳۰ آذر ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا همه ی شرکتا کنترلرشون از کنترلر xbox الهام گرفته شده

مطالب پیشنهادی