ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشن پیام رسان Talko را خریداری کرد

مایکروسافت طی یکی دو سال اخیر به خرید اپلیکیشن های مختلفی اقدام کرده، اما خرید امروز کمپانی از همه جالب تر است. غول نرم افزاری حالا تصمیم به خرید اپلیکیشن Talko گرفته، ابزاری برای پیام رسانی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

مایکروسافت طی یکی دو سال اخیر به خرید اپلیکیشن های مختلفی اقدام کرده، اما خرید امروز کمپانی از همه جالب تر است. غول نرم افزاری حالا تصمیم به خرید اپلیکیشن Talko گرفته، ابزاری برای پیام رسانی که استارت کاری آن توسط ری اوزی، کارمند سابق این شرکت زده شد.

اوزی پیش از پیوستن به مایکروسافت، اپلیکیشن Lotus Notes را طراحی کرده بود و در طول حضورش در کمپانی، کمک شایانی به پیشبرد اهداف مایکروسافت در فضاهای ابری کرد. با این خرید، اوزی به مایکروسافت باز نخواهد گشت، اما به نظر می رسد که غول نرم افزاری قصد دارد بقیه افراد تیم تاکو را به عنوان بخشی از قرارداد به مجموعه خود اضافه کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گفتنی است که مایکروسافت، تاکو را به منظور استفاده از قابلیت هایش برای ارتقای اپلیکیشن های اسکایپ و Skype for Business خریداری کرده. تاکو به کاربرانش اجازه می دهد که از طریق ارسال پیام های زنده صوتی با هم در ارتباط باشند.

اپلیکیشن مذکور طوری طراحی شده که بتواند تماس های مبتنی بر فضاهای ابری را جایگزین کنفرانس های معمولی کرده و با ضبط تمام مکالمات تیمی، امکان اشتراک گذاری آن در زمانی دیگر را فراهم سازد. در واقع تاکو بیش از همه گروه ها، مناسب کمپانی های بزرگ تجاری است و به همین خاطر ترکیب قابلیت هایش با Skype for Business منطقی به نظر می رسد.

با اضافه شدن قابلیت های تاکو به اسکایپ طی ماه های آتی، استارت آپ تاکو به طور کامل بسته خواهد شد. ری اوزی هم به عنوان صاحب امتیاز شرکت، اگرچه به مایکروسافت بر نمی گردد، اما فعلا برنامه مشخصی هم برای ادامه فعالیت هایش ندارد. وی در ایمیل ارسالی اش به وبسایت ZDNet می گوید: "من یک توسعه دهنده باقی خواهم ماند، و بسیار علاقه مندم که با تیم های برنامه نویسی در پروژه های آینده شان همکاری کنم."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۲ بهمن ۱۳۹۴

    لاین هم یه اپ جانبی به اسم Popcorne Buzeداره که میشه کنفرانس گروهی باهاش انجام داد و دقیقا واسه کارهای تجاری و بیزینس خوبه

مطالب پیشنهادی