ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش سهام مایکروسافت ممکن است ظرف ۱۸ ماه آینده ۳۰ درصد رشد کند

موسسه تحلیلی-آماری «Barron's» به تازگی در گزارشی اعلام نموده که شاید ظرف ۱۸ ماه آینده ارزش سهام مایکروسافت ۳۰ درصد افزایش یابد، این موسسه یادآور شده که دلیل اصلی شرایط مذکور موفقیت و رشد چشم ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

موسسه تحلیلی-آماری «Barron's» به تازگی در گزارشی اعلام نموده که شاید ظرف ۱۸ ماه آینده ارزش سهام مایکروسافت ۳۰ درصد افزایش یابد، این موسسه یادآور شده که دلیل اصلی شرایط مذکور موفقیت و رشد چشم گیر کسب و کارهای مبتنی بر کلاود کمپانی ردموندی خواهد بود.

ناگفته نماند که در روز جمعه هفته ی گذشته بازارهای بورس مطرح در حالی به کار خود خاتمه دادند که هر سهم مایکروسافت ۵۴ دلار معامله می شد و حالا بر حسب برآیند های تازه گمانه زنی می شود ارزش این سهام در اواسط ۲۰۱۷ به ۷۰ دلار برسد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

«Barron's» در بخشی دیگر از گزارش خود خاطر نشان کرده در حالیکه سرویس ها و خدمات ابری مبتنی بر Azure مایکروسافت رشدی چشم گیر را تجربه می نمایند ولی هنوز از لحاظ ارزش و تقاضا در پشت سر کسب و کار مشابه و ۷ میلیارد دلاری آمازون قرار دارند.

این موسسه می افزاید هر چند فاصله یاران نادلا با همراهان بزوس در تجارت مورد بحث قابل توجه است اما رشد بازار خدمات پردازش ابری به قدری زیاد خواهد بود که پتانسیل های متعددی در آن نهفته باقی خواهد ماند و اهالی ردموند به سادگی خواهند توانست درآمد بیشتری را از آن به دست آورند.

البته نباید از یاد برد مایکروسافت در زیر سایه رهبر جدیدش، یعنی ساتیا نادلا، توانسته برخی دیگر از کسب و کارهایش همچون تجارت نرم افزار و سرویس آفیس خود را نیز رونقی دوباره بخشد. آفیس ۳۶۵ این روزها کاربران زیادی را به خود جذب کرده و به واسطه حضورش روی پلتفرم های گوناگون همچون OS X، iOS و اندروید همواره تعداد خدمات گیرندگان آن در حال زیادتر شدن هستند.

تمامی موارد یاد گشته در حالی رقم می خورند که بازار کامپیوترهای شخصی مطابق آمارها و اطلاعات موجود رو به افول می رود و البته حالا افزایش درآمد از سایر بازارها می تواند قدری از نگرانی مایکروسافت و مدیرانش در رابطه با کاهش رونق دنیای پی سی کم کند.

نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید روزهای پیش رو برای غول نرم افزاری ساکن ردموند چگونه خواهند بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • کوشا
    کوشا | ۲ دی ۱۳۹۴

    مهم اینه چند درصد کاراتو با اوبونتو میتونی انجام بدی، فوقش 40 درصد. چون اکثر اپلیکیشن ها اصن برای خانواده لینوکس وجود ندارن یا کامل نیستن.

    موفق باشید

  • Amir
    Amir | ۱ دی ۱۳۹۴

    سلام کوچولو،چطوری گوگولی.به بابات میگم برات آیفون بخره باهاش بازی کن.خوب،نازی کوچولو.هنوز سنت قد نمیده راجع به مایکروسافت نظر بدی منم هیچی بهت نمیگم.برو هر وقت بزرگ شدی بیا پیش خودم.هر چند از همون اپل هم فقط اسمشو شنیدی...

  • عباس
    عباس | ۱ دی ۱۳۹۴

    حامد جان معلومه که تربیت مناسبی تو خونوادتون وجود نداشته و سرشار از عقده ای

  • mahdi
    mahdi | ۱ دی ۱۳۹۴

    توهین نشون دهنده ضعیف بودنتونه،خیلی کار دارید تا به مایکروسافت غول نرم افزاری جهان برسید،هر موقع برا انجام نصف کارات سمت کامپیوترت نرفتی بعد بیا اینجا اپل اپل کن هه

    • اوبونتو
      اوبونتو | ۲ دی ۱۳۹۴

      برای انجام کارام به کامپیوتر رجوع میکنم
      اما با این تفاوت که با گنو/لینوکس اوبونتو این کار رو میکنم

مطالب پیشنهادی