ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیویی که از داخل کارخانه فاکسکان، نمونه اولیه آیفون ۷ را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

ساعتی پیش ویدیویی از سوی منابع چینی به فضای مجازی راه یافته که در آن، موبایلی به تصویر کشیده می شود که از علامت اپل در پشت آن استفاده شده و ادعا می گردد متعلق ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۱

ساعتی پیش ویدیویی از سوی منابع چینی به فضای مجازی راه یافته که در آن، موبایلی به تصویر کشیده می شود که از علامت اپل در پشت آن استفاده شده و ادعا می گردد متعلق به نمونه اولیه «آیفون ۷» است.

اینطور که از ویدیوی چند ثانیه ای مشخص است، ثبت آن توسط یکی از کارکنان شرکت فاکسکان صورت گرفته. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگر با دقت به ویدیو نگاه کنید، خواهید دید که لوگوی «فاکسکان» در لباس شخصی که در حال ثبت ویدیو است، دیده می شود.

اما نکته جالب تر در مورد خود آیفون اینکه کلید فیزیکی هوم، در بخش جلویی قرار نگرفته [گویا اصلا وجود ندارد] و حاشیه های اطراف نمایشگر هم در حد صفر هستند. ماژول دوربین هم در میانه بخش پشتی قرار گرفته و خبری از فلاش هم نیست. در بخش جلویی موبایل هم می توان دید که دوربین سلفی در میانه بخش فوقانی دستگاه واقع شده است.

هرچند به این ویدیو باید با کمی بدبینی نگاه کرد چرا که اگر حتی نمونه اولیه واقعی آیفون ۷ را در برابر خود داشته باشیم، باز هم بعید به نظر می رسد که طراحی نهایی به شکل یکسان با آنچه در همین ویدیو قابل مشاهده است باقی بماند.

snapshot_front

طراحان اپل پیش از این بارها خبر داده اند که آیفون، مراحل ساخت پیچیده ای را می گذارند و برای هر نسل، ۱۰ الی ۱۵ نمونه اولیه ساخته می شود که از جزییات مختلفی برخوردارند و سپس نمونه ای که بهترین بازخورد را از سوی تیم طراحی دریافت می کند به شکل انبوه تولید شده و به دست کاربران می رسد.

شاید ذکر این نکته جالب باشد که در زمان استیو جابز، سخت گیری ها در مورد چنین افشاگری هایی به حدی بالا بود که هیچ زمان شاهد ارائه چنین اطلاعاتی از داخل فاکسکان نبودیم. این در حالیست که اگر به خاطر داشته باشید، از ابتدای سال ۲۰۱۴،‌ تصاویر و اطلاعات مختلف در مورد آیفون ۶ اپل بارها در فضای مجازی منتشر شدند. حالا هم شاهد ویدیوی دیگری هستیم که هر چند نمی توان به آن کاملا اعتماد کرد، ولی احتمالا نمونه اولیه آیفون ۷ را در برابرمان قرار داده که مهم ترین بخش از آن، عدم وجود یک کلید هوم فیزیکی در این تلفن هوشمند است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • amin
    amin | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    مطمینم این فیلمو پارسال دیدم حتی یکمم شک ندارم صداشو دقیقا یادمه و شکل گوشی از این شایعه ها زیاد هست دقت نکنین

  • amir hosein
    amir hosein | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    باسلام میخوام یه چیزی به همه بگم این که اینقد میگید اپل از این تقلب کرده اپل از اون تقلب کرده به نظرتون درسته اگه این تقلبا نبود الان این قدر گوشی ها پیشرفته نبودن چرا حالا سامسونگ بر فرض سیستم عنبیه چشم میزاره اپل ازش تقلید میکنه ولی کامل ترش مبکنه این جوری این قد دنیای گوشی ها پیشرفت کرد فکر میکنید اگه این تقلیدا نبود الان گوشی ها این قدر امکانات داشت این تقلبا این رقابتا باعث پیشرفت میشه من میگم اگه این تقلبا نبود ما الان گوشی های دوران 2010 دستمون بود پس منطقی فکر کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی