ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از اندروید مارشملو به اپلیکیشن SideSync سامسونگ اضافه شد

سامسونگ جز نخستین کمپانی های سازنده تلفن هوشمندی است که با بروزرسانی نرم افزارهای اختصاصی اش به استقبال از اندروید مارشملو می رود. کمپانی یادشده به تازگی پشتیبانی از اندروید 6.0 را به اپلیکیشن SideSync اضافه کرده، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

سامسونگ جز نخستین کمپانی های سازنده تلفن هوشمندی است که با بروزرسانی نرم افزارهای اختصاصی اش به استقبال از اندروید مارشملو می رود. کمپانی یادشده به تازگی پشتیبانی از اندروید 6.0 را به اپلیکیشن SideSync اضافه کرده، ابزاری که به واسطه آن می توان میان رایانه و تلفن هوشمند اندرویدی ارتباط برقرار کرد.

سامسونگ هنوز به طور رسمی در مورد این بروزرسانی واکنشی نشان نداده، با این حال به نظر می رسد که کمپانی کره ای قصد کرده تا آن را چند ماه پیش از عرضه رسمی آپدیت اندروید مارشملو روی اسمارت فون هایش در اختیار کاربران قرار دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با این بروزرسانی شاهد ارتقای رابط کاربری، رفع مشکلات نوتیفیکیشن ها و قابلیت ذخیره فایل ها در پوشه های مشخص در اپلیکیشن SideSync خواهیم بود که البته بنابر فهرست تغییرات منتشر شده در گوگل پلی، تا پیش از عرضه اندروید مارشملو اثری از آنها در محیط اپ نخواهیم دید.

SideSync اپلیکیشنی است که به کمک آن می توان محتوا را میان رایانه و موبایل های سامسونگ همگام سازی کرد. همچنین از طریق این اپ می توانید ماوس و کیبورد رایانه را میان دو دستگاه به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن از سال 2013 در اختیار کاربران موبایل های سامسونگ قرار گرفته و با تغییراتی که از آن زمان تاکنون به خودش دیده، در حال حاضر به یکی از ضروری ترین ابزارها برای کاربران تلفن های هوشمند این شرکت تبدیل شده است. SideSync را می توانید هم اکنون با مراجعه به گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱ دی ۱۳۹۴

    آمین???

  • mostafa
    mostafa | ۱ دی ۱۳۹۴

    بارالهی
    مارا هرچه زودتر از نعمت ماشاملو بهره مند بفرما
    آمین

مطالب پیشنهادی