ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی آکیلس ورژن نهایی هدست های ریفت خود را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد

کمپانی آکیلس به تازگی اعلام کرده که نسخه ابتدایی ورژن نهایی هدست واقعیت مجازی ریفت خود را به همراه کیت SDK 1.0 در اختیار توسعه دهندگان گذاشته است. کمپانی مورد بحث در بلاگ رسمی خود ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

کمپانی آکیلس به تازگی اعلام کرده که نسخه ابتدایی ورژن نهایی هدست واقعیت مجازی ریفت خود را به همراه کیت SDK 1.0 در اختیار توسعه دهندگان گذاشته است. کمپانی مورد بحث در بلاگ رسمی خود نوشته که ابزار SDK 1.0 در حال حاضر، این امکان را به توسعه دهندگان می دهد که آخرین اصلاحات مورد نیاز را روی محصولات خود اعمال کنند.

این اولین باری نیست که کمپانی آکیلس، هدست ریفت خود را در اختیار کمپانی های مطرح توسعه دهنده قرار می دهد؛ چرا که پیش از این، نسخه های متعددی از این هدست در اختیار کمپانی هایی که حق امتیاز ریفت را در اختیار دارند، قرار گرفته بود. در هر حال، آکیلس قول داده که هر هفته تعداد بیش تری از «هدست های مخصوص توسعه دهندگان» را برای کمپانی های مختلف بفرستد.

از نظر تاریخ انتشار، هنوز مشخص نیست که آکیلس ریفت چه زمانی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت؛ با این حال، انتظار می رود که تمام هدست های واقعیت مجازی در تاریخی پیش از آپریل سال آتی میلادی (برابر با فروردین یا اردیبهشت) به انتشار برسند.

در همین حال، انتظار می رود که هدست واقعیت مجازی مورد بحث، قیمتی نزدیک به 350 دلار داشته باشد. جدی ترین رقیب ریفت، یعنی هدست وایو، محصول مشترک کمپانی های والو و اچ تی سی، چندی پیش تاخیر خورد و احتمالا در آپریل 2016 عرضه می شود. با این حال، مدیر اچ تی سی قول داده است که با دستآورد تکنولوژیکال بسیار بزرگی در هدست وایو مواجه خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shahryar
    shahryar | ۱ دی ۱۳۹۴

    اچ‌تی سی هیچوقت نمیتونه موفق بشه
    یه حسی بهم میگه مثل محصولات امازون اینم میره سینه قبرستون

مطالب پیشنهادی