ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصویر لو رفته از g5
تکنولوژی

افشای تصویری تازه از LG G5 که خبر از حضور دوربینی دوگانه در آن می دهد

هرچه به سال جدید نزدیک‌ تر می شویم، حجم اخبار و اطلاعات درز کرده در مورد موبایل های پرچمدار سال 2016 هم بیشتر می شود. شرکت LG یکی از آن برندهای مطرح بازار است که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

هرچه به سال جدید نزدیک‌ تر می شویم، حجم اخبار و اطلاعات درز کرده در مورد موبایل های پرچمدار سال 2016 هم بیشتر می شود. شرکت LG یکی از آن برندهای مطرح بازار است که بسیاری انتظار معرفی نسل بعدی موبایل رده بالای آن را می کشند. به خصوص که تلفن هوشمند G4 به عنوان پرچمدار سال 2015 با آن دوربین عالی و بدنه چرمی از محصولات متمایز امسال محسوب می شد، و سپس معرفی LG V10 با دو صفحه نمایش نگاه های زیادی را به این شرکت کره‌ ای معطوف ساخت.

بر طبق شایعات، اسمارت فون G5 به عنوان نسل بعدی سردمدار LG قرار است حوالی ماه مارس یا آوریل 2016 رونمایی شود، بنابراین می شود انتظار داشت که در روزها و ماه‌ های پیش رو شاهد درز شایعات و اطلاعات زیادی از آن باشیم.

یکی از تازه ترین و در عین حال جالبترین اخبار در مورد G5، افشای تصویری تازه از دوربین پشتی آن است که نشان می دهد احتمالاً LG در نسل تازه پرچمدار خود از یک دوربین دوگانه برای تصویربرداری بهره خواهد برد. با دیجیاتو و ادامه خبر همراه باشید.

این تصویر و اطلاعات توسط یکی از کاربران انجمن Reddit به اشتراک گذاشته شده اند. وجود دکمه‌ های دوگانه تنظیم صدا درپشت خیال ما را از بابت این که با محصولی از LG رو به رو هستیم راحت می کند. البته نوعی قاب محافظ بدنه پشتی دستگاه را پوشانده و اجازه نمی دهد که به طور قطع در مورد جنس احتمالی آن حرفی بزنیم، اما از روی شواهد می توان حدس زد که احتمالاً با یک اسمارت فون فلزی مواجه باشیم. این یعنی باتری G5 نیز به مانند Galaxy S6 و آیفون های اپل قابل تعویض نیست.

تصویر درز کرده از G5

افشا کننده تصویر مدعیست این اسمارت فون از حافظه های microSD پشتیبانی می کند، که این خبر خوبی به حساب می آید. او همچنین بیان داشته که اندازه صفحه نمایش G5 برابر 5.3 اینچ خواهد بود، که این با شایعات قبلی در خصوص اندازه 5.5 یا 5.7 اینچی نمایشگر در تناقض است. از چیپ اسنپدراگون 820 به عنوان پردازنده این تلفن هوشمند یاد می شود، و میزان حافظه رم هم 3 گیگابایت تخمین زده شده است.

گذشته از همه این موارد، نکته جالب تصویر لو رفته وجود دو سنسور دوربین در پشت این گجت است. دو سنسوری که به نظر می رسد از دو اندازه متفاوت برخوردار باشند. احتمالاً یکی از آنها 8 و دیگری 16 مگاپیکسلی باشد. همچنین گفته می شود سنسور اثر انگشت زیر دکمه پاور در پشت G5 تعبیه شده. لازم به ذکر است که فرستنده این عکس به اسکنر عنبیه چشم (که بسیاری حضورش را در محصول تازه LG قطعی دانسته اند) هیچ اشاره ای نکرده است.

البته هنوز نمی توان به هیچ کدام از این گفته ها اطمینان کرد. پس باید تا زمان معرفی محصول تازه LG منتظر ماند و یا انتظار درز تصاویر و اطلاعات بیشتری در خصوص پرچمدار جدید کره ای ها را کشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • فرزام
    فرزام | ۲ دی ۱۳۹۴

    الجی تنها برندیه سزاوار ستودنه.
    نو آوری های خوب
    زیبایی
    روان بودن کارکرد
    سادگی و.....
    و بهتر از همه گارانتی قوی ای داره...
    تنها برندیه که نمایندگی رسمی داره تویه ایران هر گوشی ای که تو جایی معرفی میکنه تو ایران هم معرفی میکنه...
    من گوشیم 2 بار خراب شد که خودم مقصرش بودم هر دو بار گارانتی بدون دریافت حتی یک ریال درستش کرد.یه با lcdبرام عوض کردن
    تنها برندیه که گوشی رو که میخری تویه سامانه ی الجی به نام خودت ثبت میشه

  • َشاهرخ
    َشاهرخ | ۲ دی ۱۳۹۴

    از طرفدارای ال جی و اچ تی سی ام .
    دو ساله میخوام گوشیمو عوض کنم هر سری یه اتفاقی میفته نمیشه ... منتظر m9 شدم که وقتی اومد متاسفانه گند زد و نست به M8 تغییر چندانی که نداشت هیچ ، افتضاح تر هم بود .
    نیت کردم به محض اومدن G5 بخرمش . امیدوارم مثل M9 سرم نیاد و بتونم این دفعه به گوشی ای که میخوام برسم
    با G4 هم زیاد کار کردم داداشم داره ، انصافا همه چیش میارزه نسبت به سامسونگ لجن .
    V10 هم با قیمت دو میلیون به بازار اومده ، منتظرم یکی از نزدیکان بخره چکش کنم خخخ

    • پوریا
      پوریا | ۲ دی ۱۳۹۴

      خوب برین تو نماینگی تست کنین.ولی v 10 با اینکه همه چیزیش عالیه ولی از نظر من نخرین چون باتریش خوب نیست.همچنین سخت افزارش با این که خیلی خوبه ولی ممکنه زودتر از بقیه تو بازیای جدید لگ بزنه.به نظرم صبر کنین جی 5 بیاد.

      • MaKenZi
        MaKenZi | ۱۰ دی ۱۳۹۴

        درود

        باطری V10 جواب یک روز کارکرد سنگین رو میده!
        فکر میکنم تقریبا اغلب گوشی‌ها الان همینطوری هستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی