ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر و اطلاعاتی تازه از تلفن هوشمند گلکسی A9

سامسونگ در ماه های اخیر مدل های جدیدی را به خانواده گلکسی A خود اضافه نموده و آخرین اقدام آنها نیز ارائه نسخه جدیدی از موبایل گلکسی A8 بود. اما چندی پیش خبرهایی در رابطه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۵

سامسونگ در ماه های اخیر مدل های جدیدی را به خانواده گلکسی A خود اضافه نموده و آخرین اقدام آنها نیز ارائه نسخه جدیدی از موبایل گلکسی A8 بود. اما چندی پیش خبرهایی در رابطه با ورود عضو جدیدی به نام گلکسی A9 منتشر گشتند که اطلاعات کاملی هم در مورد مشخصات این دیوایس در خود داشتند.

در اواخر آذر حتی نتیجه بنچمارک این محصول در پایگاه داده آنتوتو منتشر گشت که همه این رویدادها از نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی آن خبر می دادند؛ که البته تاکنون هنوز محقق نشده.

با اینکه غول تکنولوژی کره ای هنوز خودش به طور رسمی اطلاعاتی درباره محصول آتی خود مطرح ننموده اما گویا بزرگ ترین اسمارت فون آنها با صفحه نمایش 6 اینچی Super AMOLED و رزولوشن 1080p امروز توسط سازمان ارائه تائیدنامه تجهیزات مخابراتی در چین مورد تائید قرار گرفته و این معنی را می دهد که موبایل مورد بحث به زودی روانه بازار سرزمین اژدهای سرخ خواهد شد. باید اشاره کنیم که هنوز زمان دقیق این امر معلوم نیست ولی با توجه به تصاویر به بیرون درز یافته از طریق TENAA می توانیم یکبار دیگر نگاهی به جزئیات این محصول داشته باشیم.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تلفن هوشمند مورد بحث 161.7×80.9×7.4 میلی متر اندازه و 200 گرم وزن خواهد داشت و گفته می گردد قاب اطراف بدنه ی آن نیز فلزی است. از نظر طراحی ظاهری می توان آن را به گلکسی های A3، A5 و A7 تشبیه نمود که هر سه قرار است در سال 2016 میلادی وارد بازار شوند. قلب تپنده موبایل A9  نیز چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 620 (یا 652) خواهد بود که با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی پردازش می کند. همچنین باید اشاره کنیم این دیوایس حسگر تشخیص اثر انگشت هم در کلید خانه خود خواهد داشت و اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی به طور پیش فرض روی آن نصب خواهد بود.

بارزترین ویژگی این محصول باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی آن است که به احتمال زیاد قدرت شارژدهی بالایی خواهد داشت. از دیگر امکانات موجود در این اسمارت فون هم می توان به اتصال LTE، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه داخی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی اشاره نمود.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان دقیق عرضه این محصول منتشر نشده اما جا دارد یادآوری کنیم که هفته گذشته نیز این موبایل توسط آژانس نظارتی FCC مورد تائید قرار گرفته و احتمالا به زودی در بازار آمریکا هم شاهد حضور آن خواهیم بود.

Samsung-Galaxy-A9 1-w600

Samsung-Galaxy-A9 2-w600

Samsung-Galaxy-A9 3-w600

Samsung-Galaxy-A9 4-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی