ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اولین تریلر از گیم پلی Paragon منتشر شد

استودیوی نام آشنای Epic Games که طی سال های اخیر با توسعه سه گانه Gears of War شهرتی دو چندان میان گیمرها پیدا کرد، حالا به سراغ چندین پروژه جانبی رفته است تا علاوه بر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۵

استودیوی نام آشنای Epic Games که طی سال های اخیر با توسعه سه گانه Gears of War شهرتی دو چندان میان گیمرها پیدا کرد، حالا به سراغ چندین پروژه جانبی رفته است تا علاوه بر درآمدزایی از شکل های جدید تجارت در دنیای بازی های ویدیویی، قدرت موتور گرافیکی اش را به رخ کشیده و مشتریان بیشتری جلب کند.

اخیرا، Epic Games از بازی Paragon پرده برداشت که یک بازی تیر اندازی قهرمان محور با المان های سبک MOBA است (برای آشنایی با مفهوم سبک MOBA می توانید این مقاله را مطالعه کنید). این اولین تلاش اپیک گیمز برای ورود به سبک موبا بوده است.

در کنفرانس PlayStation Experience که چندی پیش برگزار شد، تریلری سینمایی از Paragon به نمایش در آمد و عطش علاقه مندان به سبک موبا و بازی های اپیک گیمز را دوچندان نمود اما هیچ چیز بهتر از دیدن گیم پلی بازی نیست.

در ویدیوی زیر، می توانید بخشی از بازی که در مراحل تست آلفا قرار دارد را تماشا کنید. باید توجه داشت که بازی هنوز تکمیل نشده و اگر مشکلاتی در این میان دیده می شود قطعا قابلیت برطرف شدن را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی