ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید اسمارت فون TP-Link
موبایل

شرکت TP-Link قصد دارد در سال 2016 اولین تلفن هوشمند خود را معرفی کند

بازار اسمارت فون ها همین حالا هم بسیار شلوغ است، و تنها چند برند معدود تقریباً تمام سهم بازار را از آن خود کرده اند و فضای خودنمایی را از بسیاری شرکت های کوچکتر گرفته ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

بازار اسمارت فون ها همین حالا هم بسیار شلوغ است، و تنها چند برند معدود تقریباً تمام سهم بازار را از آن خود کرده اند و فضای خودنمایی را از بسیاری شرکت های کوچکتر گرفته اند. اما ظاهراً این حقیقت سبب نمی شود فعالان دیگر شاخه های تکنولوژی نخواهند عرضه محصول در این بازار جذاب و پرسود را امتحان کنند.

برند چینی TP-Link که یکی از نام های نسبتاً مطرح در زمینه تولید تجهیزات شبکه، مودم و روترهای وایرلس در دنیا محسوب می شود، یکی از تازه ترین شرکت هایست که برای ورود به بازار اسمارت فون ها اعلام آمادگی کرده و قرار است اولین نمونه از موبایل های خود را تحت برند Neffos در اوایل سال 2016 راهی ویترین فروشگاه ها نماید.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد این اسمارت فون تازه به بیرون درز نکرده، اما طبق ادعای شرکت یاد شده، برند Neffos نه نام یک موبایل، بلکه یک سری تازه از اسمارت فون هاست که به مرور معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. این سری موبایل ها به احتمال فراوان از سیستم عامل اندروید بهره خواهند برد، گرچه چینی ها هنوز به طور رسمی حرفی در خصوص سیستم عامل، مشخصات سخت افزاری و قیمت این سری از محصولات به میان نیاورده اند.

در هر صورت باید دید تصمیم TP-Link برای ورود به عرصه ای چنین رقابتی چه عواقبی را برای آنها در پی خواهد داشت. شاید آنها بتوانند با الگو گیری از برندهای هموطن خود همچون شیائومی، جایگاهی را در رده محصولات اقتصادی برای خود فراهم کنند؛ شاید هم نام Neffos سریعا به تاریخ سپرده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • masimo
    masimo | ۳ دی ۱۳۹۴

    چینیای عزیز جون مادرتون بسه چقدربرند موبایل

  • کاپ
    کاپ | ۳ دی ۱۳۹۴

    منکه یه مودم خریدم از این برند ازش خیری ندیدم،بچه ها بنظرتون مودم تا 150 هزار تومن چی بخرم؟یه راهنمایی بکنید دمتون گرم

    • علی
      علی | ۳ دی ۱۳۹۴

      سیسکو، دیلینک و تیپی لینک در یک سطح ان

مطالب پیشنهادی