ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل چهارم موتو اکس به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد

موتورولا را می توان یکی از نخستین شرکت هایی به شمار آورد که از سنسور اثر انگشت در تلفن های هوشمند استفاده کرد. ATRIX 4G موبایلی بود که از سوی همین سازنده با حسگر شناسایی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

موتورولا را می توان یکی از نخستین شرکت هایی به شمار آورد که از سنسور اثر انگشت در تلفن های هوشمند استفاده کرد. ATRIX 4G موبایلی بود که از سوی همین سازنده با حسگر شناسایی اثر انگشت به بازار آمد؛ حسگری که در کلید خاموش و روشن کردنش دستگاه جای گرفته بود.

عملکرد این قابلیت در آن موبایل چندان جالب نبود و مشکل اصلی مربوط به خود سنسور نمی شد؛ به سادگی می توان گفت که قدرت پردازشی تلفن همراه یاد شده در حدی نبود که بتواند چنین عملیاتی را به سادگی پردازش کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قابلیتی که موتورولا برای موبایل خود قرار داده بود، رفته رفته از نظر کاربران تبدیل به یک نقص شد و به نظر می رسد همین موضوع شرکت یاد شده را به شدت در مورد استفاده دوباره از همین فناوری محتاط کرده چرا که پس از آن، هنوز در موبایل های رده بالایش خبری از این سنسور نیست، آن هم در حالی که دیگر شرکت های نوپای چینی هم در حال قرار دادن سنسور مورد بحث در موبایل های نه چندان گران قیمت خود هستند.

امروز ولی یکی از خبرنگاران دنیای تکنولوژی که با نام Ricciolo1 در توییتر به فعالیت مشغول است، بیان می کند که موتورولا بالاخره در نسخه چهارم از موتو اکس تصمیم به استفاده از سنسور اثر انگشت دارد. لازم به اشاره است که در ابتدای سال میلادی ۲۰۱۵ نیز انتظار می رفت که شرکت موتورولا همین ویژگی را در نسل سوم از موتو اکس قرار دهد که البته آن شایعات همانگونه که می دانید، به حقیقت بدل نگشتند.

در حال حاضر انتظار می رود که نسل چهارم موتو اکس در نیمه نهایی سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شود=.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی