ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Katamary Damacy به زودی به پلتفرم موبایل باز خواهد گشت

بازی Katamari Damacy، محصول کمپانی نامکو و یکی از عناوین تحسین شده پلی استیشن ۲، به زودی و در قالبی جدید به پلتفرم های iOS و اندروید باز خواهد گشت. نسخه اصلی بازی در پلی استیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

بازی Katamari Damacy، محصول کمپانی نامکو و یکی از عناوین تحسین شده پلی استیشن ۲، به زودی و در قالبی جدید به پلتفرم های iOS و اندروید باز خواهد گشت. نسخه اصلی بازی در پلی استیشن ۲ با ایده منحصر به فردی که داشت، موفق شد تا در زمان عرضه توجه منتقدین را به خود جلب کرده و به خوبی جایش را در دل گیمرها باز کند.

نسخه اولیه بازی برای نامکو به قدری موفقیت آمیز و پرسود بود که تعداد زیادی دنباله در پلتفرم های مختلف برای آن ساخته شد؛ عناوینی که به غیر از دو مورد اول، کیتا تاکاهاشی، خالق این سری در تهیه و ساخت آنها نقشی نداشت.

حالا و پس از گذشت سه سال از عرضه آخرین دنباله بازی با نام Touch My Katamari برای کنسول دستی ویتا، نامکو مشغول توسعه بازی دیگری از این سری با نام Tap My Katamari است که قرار است برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

سری بازی های کاتاماری گیم پلی منحصر به فردی دارند. اگر آنها را تجربه کرده باشید، می دانید که هدف از بازی غلطاندن یک "کاتاماری" است؛ توپی که هر چیز کوچکتر از خودش را جذب می کند و در نهایت آنقدر بزرگ می شود تا به سایز یک سیاره برسد.

ظاهرا در Tap My Katamari هم شاهد همین رویه هستیم، اما به نظر می رسد که یکی از المان های جذاب این سری در نسخه موبایل حذف شده باشد. در بازی های کنسولی می توانستید کاتاماری را آزادانه در یک جهان باز و سه بعدی بغلطانید، اما ظاهرا اوضاع در بازی موبایل اینگونه نیست و این کار را باید در محیطی دو بعدی و به سبک اشاره و کلیک انجام دهید.

به غیر از یک تریلر کوتاه، هنوز جزئیات دیگری در مورد Tap My Katamari و تاریخ عرضه آن در رسانه ها منتشر نشده و برای اطلاعات بیشتر، فعلا باید منتظر بمانیم. این تریلر را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۲ دی ۱۳۹۴

    سایتتون خیلی بد شده وقتی که میخوای صفحه ی جدید بری میره سایت آشغال و کلاهبردار بامیلو لطفا سایتتون رو با این تبلیغات بدرد نخور خراب نکنیم تازه مطلبی هم که بخواهیم باز کنیم تو صفحه ی جدید باز نمیشه همون صفحه ی اصلی مطلب باز میشه خواهشا درست بشه

مطالب پیشنهادی