ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصویر درز کرده از htc one x9
تکنولوژی

شاید HTC در مراسم فردای خود از One X9 رونمایی کند

در روزهای گذشته اخبار و اطلاعات زیادی از HTC One X9 به بیرون درز کرده و حالا دیگر می توان با اطمینان زیادی در خصوص ظاهر و مشخصات سخت افزاری این محصول تازه صحبت کرد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

در روزهای گذشته اخبار و اطلاعات زیادی از HTC One X9 به بیرون درز کرده و حالا دیگر می توان با اطمینان زیادی در خصوص ظاهر و مشخصات سخت افزاری این محصول تازه صحبت کرد.

حالا اما به نظر می رسد که فاصله چندانی تا معرفی رسمی این موبایل نداریم؛ شاید چیزی در حدود 24 ساعت، چرا که شرکت HTC امروز پوستری را منتشر کرده که در آن به طور غیرمستقیم به این تلفن هوشمند و زمان عرضه احتمالی آن اشاره کرده است.

در ادامه مطلب همراه دیجیاتو باشید.

پوستر مراسم HTC

در این پوستر روز 24 دسامبر (3 دی) به عنوان تاریخ برگزاری یک رویداد معرفی از طرف HTC اعلام شده است. وجود تصویر یک تلفن با یک حرف X بزرگ و سپس وجود کلمه Mas در کنار آن، می تواند اشاره ای تلویحی به معرفی One X9 در این روزهای نزدیک کریسمس باشد.

تا قبل از این شایع شده بود که این موبایل تازه در سه ماهه اول سال 2016 معرفی خواهد شد، پس هنوز هم احتمال دارد که در مراسم فردای HTC شاهد رونمایی از One X9 نباشیم.

علاوه بر این هنوز هیچ اطلاعات قابل اعتمادی در خصوص مشخصات سخت افزاری این تلفن هوشمند تازه در دسترس نیست، اما شایعات می گویند که این محصول تازه شرکت تایوانی دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن FHD است و وظیفه پردازش در آن به عهده چیپ هشت هسته ای MT6795 محصول مدیاتک گذاشته شده.

باید تا فردا و شروع مراسم معرفی HTC منتظر ماند و دید که آیا شاهد رونمایی زودهنگام One X9 خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی