ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فال آوت 4 به محبوب ترین بازی سال انگلیس در وب سایت آمازون بدل شد

متاسفانه، سال 2015 میلادی کم کم رو به پایان است؛ بازی های ویدیویی فوق العاده ای امسال به انتشار رسیدند که هر یک لیاقت دریافت جوایز و رکوردهایی مختلف را دارند و می توانند هر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

متاسفانه، سال 2015 میلادی کم کم رو به پایان است؛ بازی های ویدیویی فوق العاده ای امسال به انتشار رسیدند که هر یک لیاقت دریافت جوایز و رکوردهایی مختلف را دارند و می توانند هر گیمری را ساعت ها به خود مشغول کنند.

شعبه انگلیس آمازون به تازگی نظرسنجی جدیدی از تاریخ سوم الی چهاردهم دسامبر میان کاربران خود برگزار کرده است تا محبوب ترین بازی سال 2015 را انتخاب کنند. با وجود رقابت تنگاتنگی که میان عناوین و فرنچایزهای بزرگ وجود داشت، نسخه چهارم سری فال آوت توانست به رتبه اول دست یابد و بازی هایی چون FIFA 16 ،Call of Duty Black Ops و The Witcher 3: Wild Hunt را پشت سر بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیر بخش بازی های ویدیویی آمازون انگلیس، راسل جونز، در راستای برگزاری این نظرسنجی اعلام کرده که تمام بازی هایی که در لیست قرار نگرفتند، همگی فوق العاده بودند و لاین آپ بازی های ویدیویی امسال را به یکی به یاد ماندنی ترین سال های چند وقت اخیر بدل کردند.

جونز در ادامه صحبت های خود گفته است که عدم وجود برخی از عناوین بزرگ در این نظرسنجی، خود اثبات دیگری بر فوق العاده بودن عناوینی که امسال عرضه شدند، است. به گفته وی، کمپانی آمازون اهمیت زیادی برای نظر طرفداران خود قائل می شود و با برگزاری چنین نظرسنجی هایی، می توانند محتویات بهتری ارائه کنند که با سلایق گیمرها هم خوانی داشته باشد.

لیست 10 بازی محبوب وب سایت آمازون انگلیس را می توانید در پایین مشاهده کنید:

  1. Fallout 4
  2. Call of Duty: Black Ops III
  3. FIFA 16
  4. The Witcher 3: Wild Hunt
  5. Star Wars: Battlefront
  6. Batman: Arkham Knight
  7. Assassin's Creed: Syndicate
  8. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  9. LEGO Dimensions
  10. Halo 5: Guardians
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی