ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتس اپ به زودی به تماس ویدئویی مجهز خواهد شد

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که به شبکه اجتماعی فیس بوک تعلق دارد، قرار است به زودی به تماس تصویری مجهز گردد. بر اساس گزارش منتشر شده در آلمان ابتدا کاربران iOS و سپس اندروید ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ که به شبکه اجتماعی فیس بوک تعلق دارد، قرار است به زودی به تماس تصویری مجهز گردد. بر اساس گزارش منتشر شده در آلمان ابتدا کاربران iOS و سپس اندروید به این امکان دسترسی پیدا خواهند نمود و به واسطه اتصال اینترنتی وای فای قادر خواهند بود تماس های ویدئویی دریافت و برقرار نمایند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این ویژگی، هنگام مکالمه ی تصویری پنجره ای کوچک در بالای صفحه باز می گردد که می توانید تصویر خود را در آن مشاهده نمائید. کاربر امکان جا به جا نمودن این پنجره را دارد و قادر خواهد بود آن را به هر گوشه از نمایشگر که می خواهد تغییر مکان دهد. بعلاوه، اجازه سوئیچ کردن میان دوربین های اصلی و جلویی و خاموش کردن میکروفون نیز برای او مهیا خواهد بود.

نسخه iOS اپلیکیشن مورد بحث که به تماس ویدئویی مجهز است احتمالا 2.12.16.2 خواهد بود، این در حالیست که ورژن کنونی این نرم افزار که در اپ استور وجود دارد، 2.12.12 است و این یعنی به احتمال زیاد آپدیت بعدی آن با قابلیت جدید عرضه خواهد گشت.

واتس اپ همچنین به تب های چندگانه نیز برای چت مجهز خواهد شد که به واسطه آن دیگر لازم نیست برای سوئیچ نمودن بین صفحه های مختلف، به لیست اصلی چت واتس اپ باز گردید و فقط با ورق زدن صفحه ها و جلو یا عقب کردن آنها قادر خواهید بود میان مکالمه های خود گردش و تب دلخواه را انتخاب نمائید.

باید اشاره کنیم که خوشبختانه اضافه شدن تماس ویدئویی به واتس اپ به اندازه افزوده شدن VoIP طول نخواهد کشید. اگر خاطرتان باشد قابلیت تماس صوتی نیز در بهار سال جاری به این نرم افزار اضافه شده بود.

2

Notification-of-a-video-call

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • بهزاد
    بهزاد | ۴ دی ۱۳۹۴

    فکر نکنم فیلتر بشه.
    آخه با اینترنت ایران که نمیشه تماس تصویری گرفت.
    همین تماس صوتی هم مال من به زور جواب میده

    • بابک
      بابک | ۱۷ فروردین ۱۳۹۵

      والا دوستان دیگه دارن گندش میکنن من الان با نت گوشیم 4G ایرانسل هستش سرعت دانلودم 24mb هستش اپلودمم 10mb هستش من دبی زندگی کردم بی انصافیه بگم ماله ایران بده شرکت الاتصالات سرعت دانلود زور میزد به 500 کیلو بایت نمیرسید ولی راحت دانلود ایرانسل تا 2048 کیلوبایت میره.

  • محمد
    محمد | ۲ دی ۱۳۹۴

    رفت تو لیست فیلتر

  • محمد
    محمد | ۲ دی ۱۳۹۴

    سُوما با قابلیت تماس تصویری وارد رقابت با واتساپ شده و به همین دلیل واتساپ نمیخواد عقب بمونه ...
    کاش تلگرام هم تماس تصویری داشت ...

مطالب پیشنهادی