ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی در CES 2016 تصمیم به رونمایی از لوازم خانگی پیشرفته خود دارد

ال جی با ارائه محصولات خانگی لوکس، چندان میانه ای ندارد اما به نظر می رسد که همین موضوع در CES 2016 قرار است دست خوش تغییراتی بزرگی شود. شرکت کره ای امروز خبر می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

ال جی با ارائه محصولات خانگی لوکس، چندان میانه ای ندارد اما به نظر می رسد که همین موضوع در CES 2016 قرار است دست خوش تغییراتی بزرگی شود.

شرکت کره ای امروز خبر می دهد که در حال آماده سازی خود برای ارائه لوازم خانگی تازه ای در CES 2016 است که همه آنها حالتی لوکس دارند. در ادامه با دیحیاتو همراه باشید.

محصولات خانگی لوکس ال جی تحت یک برند جدید با نام «LG Signature» رونمایی و عرضه خواهند شد.

کره ای ها در همین رابطه خبر دیگری را منتشر نکرده اند و جزییات لوازم یاد شده را نیز بیان ننموده اند اما خبر می رسد که چند نمونه تلویزیون، یخچال و دستگاه تصفیه هوا به همراه یک ماشین لباس شویی جدید با همین برند به دست علاقمندان خواهد رسید.

ال جی در وب سایت خانگی اش می نویسد که تیمی از طراحان با سابقه را برای ساخت محصولات جدید تحت عنوان LG Signature گرد هم آورده تا با نگاهی تازه به لوازم خانگی، آنها را توسعه دهند.

تا CES 2016 دو هفته باقی مانده و در آن زمان می توانیم نگاهی داشته باشیم به تازه ترین دستگاه هایی که ال جی می گوید آنها را با خلاقیتی بسیار بالا توسعه داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی