ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند K4 Note از لنوو به زودی معرفی می شود

لنوو ظاهراً رفته رفته آماده می شود تا تلفن هوشمند جدیدی را رونمایی کند که بر حسب شواهد قرار است عضو جدیدی از خانواده ی K Note این شرکت باشد. منابع آگاه می گویند دستگاه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

لنوو ظاهراً رفته رفته آماده می شود تا تلفن هوشمند جدیدی را رونمایی کند که بر حسب شواهد قرار است عضو جدیدی از خانواده ی K Note این شرکت باشد. منابع آگاه می گویند دستگاه مورد بحث با نام K4 Note، احتمالاً جانشین K3 Note خواهد شد و مراسم رونمایی آن نیز در ۵ ژانویه (۱۵ دی و مصادف با آغاز CES 2016) در هند برگزار خواهد گشت.

کمپانی چینی مورد بحث تائید کرده که موبایل یاد شده دارای ۳ گیگابایت حافظه ی رم خواهد بود و ضمناً اشاراتی نیز صورت گرفته که احتمال مجهز بودن آن به حسگر اثر انگشت و فریمی فلزی را تقویت نموده اند.

K4 Note دقیقاً مانند نسخه ی پیشین خودش قیمتی ۱۶۰ دلاری خواهد داشت و شاید بد نباشد یادآوری کنیم که K3 Note‌ از نمایشگری ۵.۵ اینچی بهره می برد، به چیپست هشت هسته ای MT6752 مدیاتک مجهز بود و از دوربین های پشتی و جلویی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در کنار باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی میزبانی می کرد.

حالا تیزرهای تازه انتشار یافته لنوو حکایت از جایگزینی آن با دستگاهی بهینه شده و کاراتر دارند و البته هنوز عرضه ی جهانی این دستگاه جدید در هاله ای از ابهام است، هر چند که تا ۵ ژانویه دیگر زمان چندانی باقی نمانده است.

The-Lenovo-K4-Note-is-coming-soon

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۳ دی ۱۳۹۴

    نسل قبلش خوب بود ولی در مقابل شیاومی ردمی نوت 2 حرفی نداشت.
    امیدوارم خوب باشه و وارد ایران هم بشه

مطالب پیشنهادی