ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شخصی به دلیل اعتیاد به فال آوت 4 و نابود شدن زندگی اش از بتسدا شکایت کرد

مرزی باریک میان تفریح صرف و از کنترل خارج شدن در هر گونه فعالیتی وجود دارد و می تواند پیامدهایی زیان بار به همراه داشته باشد. اما برای یک مرد سیبریایی که به مدت سه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

مرزی باریک میان تفریح صرف و از کنترل خارج شدن در هر گونه فعالیتی وجود دارد و می تواند پیامدهایی زیان بار به همراه داشته باشد. اما برای یک مرد سیبریایی که به مدت سه هفته، به تجربه نسخه چهارم سری بازی فال آوت 4 پرداخت، عبور از این مرز به بهای سنگین از دست دادن شغل، همسر، سلامتی و دوستان اش منجر شد.

بنابر گزارش وب سایت Publication RT، گیمر سیبریایی، عنوان مورد بحث را اندکی پس از انتشار خریداری و دانلود کرد. متاسفانه، یک تجربه کوتاه از بازی، به اعتیاد سه هفته ای نسبت به فال آوت 4 تبدیل شد و در نهایت سبب گشت که وی، شغل، همسر و دوستان اش را از دست داده و سلامتی اش نیز به خطر بیفتد.

حالا این گیمر از کمپانی بتسدا، سازنده عنوان فال آوت، شکایت و غرامتی معادل 7000 دلار آمریکا را طلب کرده است. متاسفانه این گیمر به گفته خودش، از میزان اعتیادآوری فال آوت 4 با خبر نبوده است؛ در غیر این صورت، هیچ وقت آن را خریداری نمی کرد و یا تا تعطیلات کریسمس برای تجربه آن منتظر می ماند.

در هر حال باید توجه داشت که چنین مسائلی، می تواند در حوزه های مختلف مربوط به سرگرمی به چشم بخورد و چنین اخباری می تواند باعث شود که زندگی واقعی را جدی تر در نظر بگیریم. نسخه چهارم سری بازی فال آوت، در حال حاضر روی پلتفرم های اکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • alisar
    alisar | ۳ دی ۱۳۹۴

    من یه بابایی پولمو خورد قبل اینکه شکایت کنم زندان بود وقتی جلبشو گرفتم گفتن باید صبر کنی از زندان بیاد بیرون(وقتی قایم شد ) جلبش کنی
    هیچی دیگه یکم فک کردم دیدم حق با قاضیه اصل هیجانش تو دنبال کلاهبردار گشتنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی