ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل گوگل با خالق فلپی برد ملاقات کرد

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و دونگ نوئن (Dong Nguyen)، خالق بازی فلپی برد، امروز در هانوئی ویتنام با یکدیگر ملاقات داشتند. پیچای که در ماه اکتبر و پس از اعلام تغییر ساختار گوگل و ایجاد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و دونگ نوئن (Dong Nguyen)، خالق بازی فلپی برد، امروز در هانوئی ویتنام با یکدیگر ملاقات داشتند. پیچای که در ماه اکتبر و پس از اعلام تغییر ساختار گوگل و ایجاد کمپانی Alphabet، به سمت مدیرعاملی گوگل رسید، در توییتی امروز این خبر را اعلام کرد.

از سوی دیگر، دونگ نوئن نیز ملاقاتش با «مدیرعامل قدرتمندترین کمپانی اینترنت» را باعث افتخار خود دانست. نوئن چند ماه پس از عرضه بازی موبایل فوق العاده دشوار خود با نام Flappy Bird، به یک باره شهرت یافت. پس از استقبال گسترده طرفداران، وی بازی را از استورهای گوگل پلی و آیتونز حذف نمود و گفت که نمی تواند با چنین شهرتی به زندگی اش ادامه دهد.

شدت اعتیاد و سختی بازی به قدری بود که گزارش های مختلفی از سراسر جهان شنیده می شد. بسیاری دچار سانحه شده بودند و حتی یک نوجوان نیز خودکشی کرده بود. همه این مسائل سبب شد تا نوئن مدتی را در بهت و حیرت سپری کند. اما با این حال، وی دوباره به بازی سازی روی آورده است.

همین هفته پیش، وی Swing Copters 2 را منتشر نمود که توسط تیم 6 نفره اش در DotGears Studios ساخته شده. با این حال مشخص نیست که هدف از این ملاقات چه بوده و نوئن و پیچای چه صحبت هایی را با یکدیگر رد و بدل کرده اند. مدیرعامل گوگل در بازدید از ویتنام ابراز خوشحالی نمود و این کشور را منطقه ای خواند که توسعه دهندگانی تازه کار از آن برخاسته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Godzilla
    Godzilla | ۳ دی ۱۳۹۴

    چه قشنگ، عکسه تو خیابونه، یعنی ملاقاتشون تو خیابون بوده؟

مطالب پیشنهادی