ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گل زنی به سبک سوباسا؛ معرفی بازی Football King Rush

در یک مسابقه فوتبال واقعی، مجالی برای رویاپردازی نیست. فوتبال یک ورزشی تیمی است، و پشت هر حرکت در آن ساعت ها برنامه ریزی صورت گرفته. اما وقتی در مورد دنیای بازی ها و انیمیشن ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

در یک مسابقه فوتبال واقعی، مجالی برای رویاپردازی نیست. فوتبال یک ورزشی تیمی است، و پشت هر حرکت در آن ساعت ها برنامه ریزی صورت گرفته. اما وقتی در مورد دنیای بازی ها و انیمیشن ها صحبت می کنیم، دیگر قواعد دنیای واقعی معنا ندارند: یک شوت محکم ممکن است تیر دروازه را خم کند، بازیکنی یک تنه تمام بازیکنان تیم مقابل را دریبل بزند و گل شدن یک پنالتی معمولی، یک هفته طول بکشد!

اگر با خواندن این مقدمه به یاد کارتون خاطره انگیز فوتبالیست ها افتاده اید، خوشحال باشید چرا که بازی Football King Rush می تواند دوباره شما را به حال و هوای فانتزی این انیمه محبوب ببرد. در این بازی برای گل زنی به حریف، باید نه در مقام یک فوتبالیست، بلکه مثل یک جنگجوی بی رحم به سمت دروازه آنها یورش ببرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

لیونل مسی، رونالدینیو، زلاتان ابراهیموویچ، وین رونی و ستاره های درخشان دنیای مستطیل سبز، قهرمانان شما در Football King Rush هستند؛ فوتبالیست هایی که مثل کاکرو یوگا و سوباسای فوتبالیست ها، یک تنه به دل دفاع تیم حریف می زنند و با دریبل های افسانه ای و شوت های وحشتناک، توپ را به کنج دروازه حریف می فرستند.

football-king-rush-0

البته اگر به جای زلاتان واژه زیلرتان را بر پشت پیراهن او در بازی دیدید، زیاد تعجب نکنید؛ تیم توسعه دهنده به خاطر نپرداختن حق لیسانس استفاده از نام های واقعی مجبور به استفاده از نام های غیرواقعی در بازی شده. هر چند که این موضوع ذره ای از جذابیت Football King Rush کم نمی کند.

Football King Rush یک بازی مرحله ای و مأموریتی است، و در هر مرحله با چالش های مختلفی روبرو هستید. مثلا ممکن است مجبور شوید در برابر تکل چهار مدافع حریف جاخالی بدهید، یا با تنه و مشت و لگد راه را به سمت دروزاه باز کنید!

football-king-rush-4

هر بازیکن در Football King Rush استعداد ویژه ای دارد: شوت های وین رونی کشنده اند، رونالدینیو دفاع تیم حریف را به سخره می گیرد و هیچ چیز و هیچ کس جلودار لیونل مسی نیست. البته آیتم های کمکی هم برای گل زنی شما هم در بازی وجود دارند که با کسب سکه یا پرداخت درون برنامه ای می توانید آزادشان کنید.

گرافیک سه بعدی بازی چندان پرجزئیات نیست، اما گیم پلی اش به قدر کافی سرگرم کننده و جذاب هست که بتوانید از طراحی نه چندان هنرمندانه بازی چشم پوشی کنید. این بازی فوتبال هیجان انگیز برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و می توانید آن را از گوگل پلی یا این آدرس اینترنتی به رایگان دانلود کنید.

Football King Rush

Football King Rush

سازنده: .WhaleBird., inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • master
    master | ۶ دی ۱۳۹۴

    very good
    خیلی ممنون

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۴ دی ۱۳۹۴

    سلام خیلی ممنون به خاطر معرفی

مطالب پیشنهادی